اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش بوشهر خبر داد

بیش از 5 هزار عنوان کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب فجر

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیش از 5 هزار عنوان کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب بوشهر در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

بیش از 5 هزار عنوان کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی موحدی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام دهه مبارک فجر اداره کل آموزش و پرورش نیز ویژه برنامه‌های خاصی برای این ایام در نظر دارد.
وی افزود: با توجه به اهمیت دهه فجر امسال تلاش می‌کنیم تا دهه مبارک فجر از ابعاد مختلف عنوان کنیم.
موحدی با اشاره به تخفیف 50 تا 70 درصدی کتاب در این نمایشگاه عنوان کرد: این اقدام با هدف استفاده بیشتر آموزشگاه‌ها و مدارس از کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه است.
موحدی بیان کرد: همچنین 20 درصد تخفیف هم برای عموم مردم در نظر گرفته شده و برای ایجاد انگیزه خرید کتاب 33 جایزه نقدی 250 هزار تا یک میلیون ریالی برای کسانی که بیش از 220 هزار ریال کتاب بخرند در نظر گرفتیم.
وی اظهار کرد: ارائه کتاب‌هایی با موضوع بصیرت، حجاب و عفاف و شهدا از سه بخش ویژه نمایشگاه امسال است.
معاون اداره کل آموزش و پرورش بوشهر خاطر نشان کرد: عرضه نرم‌افزارهای مذهبی و بازی‌های رایانه‌ای متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی برای کودکان و نوجوانان از اولویت‌های ما در برگزاری نمایشگاه است.
معاون اداره کل آموزش و پرورش بوشهر با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در بوشهر تصریح کرد: بیش از 5 هزار عنوان کتاب و نرم‌افزار در این نمایشگاه که از 12 بهمن ماه آغاز می‌شود در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
موحدی گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه انجام وظیفه آموزش و پرورش در راستای فعالیت‌های فرهنگی و به‌روز کردن کتاب‌های موجود در کتابخانه‌هاست.
معاون اداره کل آموزش و پرورش بوشهر اضافه کرد: همه ما مدیون نسلی هستیم که با تلاش، کوشش و تحمل مرارت‌های فراوان، در به ثمره رساندن نهال جمهوری اسلامی تحت رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی، ایفای نقش کرده‌اند.
وی اظهار کرد: پس از پیروزی ملت ایران در دهه فجر سال 57 بسیاری از ملت‌های مستضعف دنیا به‌ویژه ملت‌های مسلمان، نظام ما را الگوی پایداری و استکبارستیزی خود می‌دانند و به همین دلیل نیز موج بیداری اسلامی بعد از سه دهه منطقه را فرا گرفته است.
موحدی به موج بیداری اسلامی در دیگر کشورهای دنیا اشاره کرد و ادامه داد: این کشورها در همه مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی چشم امید به نظام اسلامی ایران دوخته‌اند و با الگو گرفتن از جمهوری اسلامی ایران به مقابله با حاکمان زورگو قیام کرده‌اند.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول