اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه امام خمینی:

نمایشگاه‌های کتاب در طول سال برگزار شود

خبرگزاری فارس: مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: تعداد نمایشگاه‌های استانی نباید مربوط به فصل خاصی باشد بلکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که در طول سال شاهد برگزاری این نمایشگاه‌ها باشیم.

نمایشگاه‌های کتاب در طول سال برگزار شود
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری نمایشگاه کتاب استان قم، محمد روحانی بر اطلاع‌رسانی مناسب و دقیق در مورد زمان برپایی نمایشگاه‌ها تاکید و اظهار کرد: عدم اطلاع‌رسانی مناسب در مورد زمان برپایی نمایشگاه یکی از نکات منفی نمایشگاه کتاب استان در سال گذشته بود.
وی افزود: شاید همین احساس کمبود سبب شد تا امسال زمان برپایی نمایشگاه از طریق شبکه استانی نور تبلیغ شده و حتی در سطح شهر نیز تبلیغاتی صورت گیرد.
مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) به مزایای نمایشگاه کتاب استان قم اشاره کرد و گفت: وجود چنین نمایشگاه‌هایی سبب برقراری تعامل و ارتباط بین مخاطب و ناشران می‌شود به گونه‌ای که مخاطب می‌تواند آثار بهتر را پیدا کرده و از سوی دیگر ناشر نگاه متعالی خود را به راحتی به مخاطبان عرضه می‌کند.
وی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان از طریق برنامه‌های ماهواره‌ای عنوان کرد: برپایی نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه کتاب استانی، نمایشگاه کتاب حوزه و... نمادی برای مبارزه با هجمه فرهنگی غرب خواهد بود.
روحانی با اشاره به برپایی حجم زیادی از نمایشگاه‌های کتاب در فصل خاصی از سال گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا در طول سال حداقل پنج نمایشگاه برپا شود تا هم ناشرین محصولات خود را عرضه کنند و هم مخاطبین به راحتی نیازهای خود را تامین کنند.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول