اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ مناسبت دهه فجر

نمایشگاه تخصصی کتاب انقلاب در شهرکرد گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب انقلاب به ‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری گشایش یافت.

نمایشگاه تخصصی کتاب انقلاب در شهرکرد گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، دبیر کمیته آموزش و پرورش ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری پیش ازظهر امروز در مراسم گشایش نمایشگاه تخصصی کتاب انقلاب، اظهار داشت: این نمایشگاه در قالب یک هزار و 200 موضوع مختلف فرهنگی، علمی، درسی و کمک آموزشی برپا شده است.
فیروز مطهرنیا با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری موسسه برهان انتشارات مدرسه برپا شده است، افزود: کتب این نمایشگاه با تخفیف 50 درصدی ویژه دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی، راهنمایی و متوسطه از امروز تا تاریخ 20 بهمن در دبیرستان فجر اسلام دایر خواهد بود.
وی با تأکید بر ضرورت پرهیز از تکراری بودن برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، گفت: امام خمینی (ره) در دوران انقلاب اسلامی و پس از آن با نهادینه کردن اسلام ناب محمدی (ص)، ملت را از قید حکومت طاغوت نجات داد و مفاهیم والای ایثار، جهاد و شهادت در این نظام تجسم عینی یافت.
دبیر کمیته آموزش و پرورش ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری افزود: همه وظیفه داریم که نسبت به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت‌قدم باشیم و در برنامه‌های دهه مبارک فجر حضوری پررنگ داشته باشیم.
وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد ارزشمند خون‌های پاکی است که در راه اعتلای اسلام و جمهوری اسلامی به پای این درخت تناور ریخته شده است و وظیفه همه آحاد جامعه است که با تمام توان از این انقلاب شکوهمند پاسداری و حراست کنند.
مطهرنیا در ادامه از انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان پدیده‌ای بی‌نظیر در میان حرکت‌ها و انقلاب‌های بزرگ دنیا نام برد و افزود: عظمت این حرکت انقلابی و شکوه حضور یکپارچه مردم برای پی‌ریزی یک نظام الهی، پیش‌بینی تمام سردمداران و قدرت‌های جهانی و منطقه‌ای را بر هم زد و آنان را مجبور به کرنش در مقابل انقلاب اسلامی ایران کرد.
وی با تأکید بر اینکه این پیشرفت‌ها در تمامی عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزشی صورت گرفته است، گفت: مقایسه امکانات و توانمندی‌های فعلی کشور با دوران رژیم شاهنشاهی به خوبی گواه بر این ادعا است.
مطهرنیا خاطرنشان کرد: هرچه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد آثار لطف و رحمت این انقلاب الهی بیشتر و بیشتر در کشور نمایان و امید دشمن به نابودی این انقلاب کمتر می‌شود.
نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب انقلاب به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر از امروز به مدت 12 روز در محل سالن دبیرستان فجر اسلام شهرکرد برای بازدید عموم علاقه‌مند گشایش یافت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول