اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان خبر داد

برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب این استان طی دهه فجر خبر داد.

برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس علی مریدی‌زاده عصر شنبه در نشستی پیرامون کمیته‌های ستاد دهه فجر در هرمزگان با اشاره به برگزاری نشست کمیته تبلیغات و فرهنگی هنری ستاد دهه فجر اظهار داشت: برای دهه فجر سال‌‌جاری اداره فرهنگ و ارشاد استان برنامه‌های متنوع و متعددی را در دست اجرا دارد.
وی با بیان اینکه مناطق کمتر برخوردار و جزایر در اولویت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری قرار دارند، ادامه داد: سعی شده است امسال اکثر برنامه‌های دهه فجر را در روستا‌ها و جزایر هرمز، لارک، ابوموسی و سایر مناطق روستایی برگزار شود.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در دهه فجر امسال بهترین هدیه فرهنگی به مردم هرمزگان است که از 17 بهمن ‌ماه آغاز و تا 23 بهمن ادامه پیدا خواهد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: 25 کمیته مختلف برنامه‌های ستاد دهه فجر امسال را برعهده دارند.
مریدی‌زاده افزود: کمیته تبلیغات و فرهنگی هنری نیز با عضویت ادارات و سازمان‌های فرهنگی عهده‌دار بخش مهمی از برنامه‌های دهه فجر است.
وی افزود: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین جشن مردم ایران است که توانستند با رهبری امام خمینی (ره) خود را از زیر یوغ طاغوتیان نجات بخشند و حفاظت و صیانت از این دستاورد عظیم وظیفه تک تک افراد است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یادآور شد: هدف از برگزاری نشست‌های برنامه‌ریزی، هرچه بهتر برگزار کردن برنامه‌های فرهنگی هنری دهه فجر و جلوگیری از موازی‌کاری و اتلاف هزینه‌هاست.
این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
طی سال‌های گذشته برگزاری نمایشگاه‌های سالانه کتاب استانی هرمزگان دارای رونق خاصی بوده است.
انتهای پیام/آ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول