اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دزفول:

تحریم‌های جدید نویددهنده پیشرفت‌های سریع است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دزفول گفت: تحریم‌های جدید علیه ایران نویددهنده پیشرفت‌های سریع در آینده نزدیک است.

تحریم‌های جدید نویددهنده پیشرفت‌های سریع است

 به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عبدالرضا احسانی‌نیا عصر امروز در جلسه کمیسیون بانوان این شهرستان اظهار کرد: تحریم‌های جدید اعمال شده علیه ایران اسلامی هیچ اثری بر اقتصاد و شرایط کنونی ایران نخواهد داشت.

وی افزود: اروپا باید بداند که تنها 18 درصد از نفت ایران به اروپا صادر می‌شود و این میزان در مقایسه با صادارات نفت ایران رقمی بزرگ نیست.

وی خاطرنشان کرد: تهدید‌های تازه دشمنان تاثیری برای ملت ایران ندارد بلکه وحدت ملی را بین ایرانیان بیشتر می‌کند و این مهم در آینده نزدیک قابل دیدن است.

 سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره توطئه‌های تازه دشمنان در آستانه انتخابات تصریح کرد: هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم نقشه‌ها و برنامه‌های دشمن نیز بیشتر می‌شود لذا مردم باید هوشیار باشند.

 وی تصریح کرد: دشمن در حال تلاش برای ایجاد خلل در صفوف متحد ملت ایران است ولی در این باره ناکام خواهد شد و این مهم از خودکشی سیاسی اروپا مشخص است.

وی در مورد تحریم‌ها گفت: تحریم‌های دشمنان سبب شده ایران روی پای خود بایستد و برای آینده برنامه‌ریزی بهتری صورت گیرد.

 رئیس شورای اداری شهرستان دزفول تاکید کرد: ایران اسلامی 33 سال است که با تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کند و در این تحریم‌ها موفقیت‌های بزرگ کنونی حاصل شده است.

احسانی‌نیا ملت ایران را ملتی فهیم و آگاه دانست و گفت: مردم کشورمان در فتنه 88 با حضور خود در صحنه دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد به طوری که کشورهای غربی اعتراف کردند انقلاب اسلامی ایران ریشه‌های عمیقی دارد که نمی‌توان با آن‌ها در افتاد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری حضور و مشارکت گسترده مردم و اجرای دقیق قانون در انتخابات از اهم است که باید به بهترین شیوه انجام شود.

 وی همچنین با گرامی داشت دهه مبارک فجر گفت: نوجوانان کشورمان به اقتضای سن خود درک درستی از مفهوم انقلاب ندارند که باید با برنامه‌ریزی‌های درست و سخنرانی‌های موثر عمق واقعه را برای آن‌ها بازگو کرد.

احسانی‌نیا افزود: آموزش و پرورش به دلیل اینکه با خیل عظیمی از دانش‌آموزان و فرزندانمان در ارتباط است نقش ویژه‌ای در این امر مهم ایفا می‌کند که این برنامه‌ها باید به شیوه مطلوبی ارایه و برگزار شوند تا بیشترین تأثیر را در بین جوانان و نوجوانان داشته باشند.

انتهای پیام/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول