اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام فجر صورت می‌گیرد

اعزام 460 مددجوی موفق کمیته امداد امام به مشهد مقدس

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم گفت: 760 نفر از مددجویان و مادران موفق در آموزش‌های مختلف در قالب پنج گروه همزمان با ایام‌الله فجر به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

اعزام 460 مددجوی موفق کمیته امداد امام به مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی ظهر امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: یکی از ارکان انقلاب توسعه و گسترش عدالت در جامعه، پیشرفت مادی و ایجاد رفاه اجتماعی در جامعه اسلامی است.

وی افزود: شکل‌گیری انقلاب و فلسفه وجودی آن باعث رشد و تعالی اخلاق و معنویت در کشور شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم در خصوص برنامه‌های کمیته امداد به مناسبت بزرگداشت دهه فجر عنوان کرد: اعزام 760 نفر از مددجویان و مادران موفق در آموزش‌های مختلف به مشهد مقدس در قالب پنج گروه با اعتباری بالغ بر 92 میلیون تومان از محل مشارکت‌های مردمی و خیرین برای خانواده‌های زیر پوشش عملیاتی شده و تا پایان دهه فجر نیز ادامه دارد.

جلالی با اشاره به برگزاری نخستین همایش دانشجویی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم اظهار داشت: این همایش به منظور تجلیل از دانشجویان برتر مسابقات علمی مقاله‌نویسی با موضوع جایگاه دانشجویان در الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت از منظر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

وی گفت: در این همایش 500  نفر از دانشجویان استان در دانشگاه پردیس قم حضور می‌یابند و در حال حاضر 400 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که از این تعداد 10 مقاله به عنوان مقاله برتر معرفی و تجلیل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم در ادامه به دیگر برنامه‌های این نهاد در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: کمک هزینه تهیه جهیزیه به دختران خانواده‌های زیرپوشش با سرانه‌ای بالغ بر یک میلیون و 200 هزار تومان که بخشی از اعتبارات آن از سوی مردم و بخشی دیگر نیز از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم تامین شده است، اهدا می‌شود.

جلالی اذعان داشت: ارائه خدمات درمانی در قالب ویزیت رایگان پزشکان خانواده‌های زیرپوشش، اهدای کمک‌های نقدی  و معیشتی 154 نفر از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ایام بهمن ماه از دیگر برنامه‌های دهه فجر کمیته همیاری و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم در زمینه پیگیری و ارائه خدمت به جامعه هدف و نیازمند است.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی اعضای کانون‌های پیرو ولایت با عضویت 500 نفر از فرزندان و خانواده‌های زیرپوشش، برگزاری و ساماندهی نخستین گردهمایی روحانیون خیر و نیکوکار در استان قم با هدف تببین نقش و کارکرد روحانیت در فعالیت‌های حمایتی مددجویان دراجتماع، ایجاد فضای نشاط و شادابی با برگزاری مسابقات ورزشی در چهار رشته از جمله فوتبال، والیبال، پینگ پنگ و طناب‌کشی برای 205 نفر از کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) قم و ...نیز از جمله برنامه‌های این اداره‌کل در ایام دهه فجر است .

جلالی افزود: برگزاری همایش بزرگ خانواده‌های زیر پوشش با همکاری کمیته عفاف و حجاب برای 500 نفر از زنان موفق زیرپوشش، برگزاری جشن پیروزی انقلاب در اداره‌کل تعاون و33 کارخانه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعطای وام قرض‌الحسنه به 40 نفر از خانواده‌های زیرپوشش با سقف یک میلیون تومان نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایام دهه فجر خواهد بود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول