اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط 3500 نفر از کارکنان آموزش و پرورش فارس صورت می‌گیرد

حمایت از 3 هزار یتیم زیر پوشش کمیته امداد فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس از حمایت 3 هزار و 500 نفر از کارکنان آموزش و پرورش این استان از 3 هزار یتیم زیر پوشش این کمیته خبر داد.

حمایت از 3 هزار یتیم زیر پوشش کمیته امداد فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز علی اللهیاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: حمایت‌ها و مشارکت‌های مردمی هم‌استانی‌های خداجو و غیور از محرومان، نیازمندان و ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس روز‌به‌روز افزایش می‌یابد.
وی افزود: مردم خیر و نوع‌دوست استان فارس همواره و در تمام عرصه‌های خداپسندانه در صف مقدم بوده و گوی سبقت را از دیگر هموطنان‌مان ربوده‌اند.
این مسئول ادامه داد: مشارکت سازمان‌ها، ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی نیز در این مورد رویه افزایش گذاشته و جای امیدواری است که در آینده نزدیک با حضور تمام‌جانبه اقشار مختلف مردم و ادارات و سازمان‌ها محرومان و مستضعفان این استان از چنگال فقر و محرومیت رهائی یابند.
مدیرکل کمیته امداد استان فارس در ادامه با اشاره به عملکرد واحد اکرام ایتام این استان در زمینه حامی‌یابی برای ایتام زیر پوشش اضافه کرد: یکی از سازمان‌های بسیار فعال در زمینه حمایت از ایتام، سازمان آموزش و پرورش است که با شروع فعالیت و حامی‌یابی واحد اکرام در این سازمان، پرسنل آموزش و پرورش همیاری بسیار شایسته‌ای در این زمینه با این نهاد داشته‌اند.
اللهیاری در ادامه تصریح کرد: از آغاز سال 1388 تاکنون 3 هزار و 500 نفر پرسنل خداجوی سازمان آموزش و پرورش استان فارس امر سرپرستی معنوی و حمایت از 3 هزار کودک یتیم زیر پوشش امداد این استان را به عهده گرفته و ماهانه 280 میلیون ریال از حقوق خود را به امر حمایت از فرزندان معنوی خود اختصاص داده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد فارس با تقدیر از مدیر کل، معاونان و کارکنان سازمان آموزش و پرورش این استان گفت: به نظر می‌رسد ارتباط مستقیم آموزگاران و مسئولان آموزشی با دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مدارس و مراکز آموزشی و مشاهده معضلات و مشکلات آنان موجبات این حمایت گسترده را فراهم آورده است.
این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم با ورود به فاز دوم حامی‌یابی در این سازمان موفق شویم به پتانسیل‌های کشف نشده این سازمان برای مشارکت دادن در امور خیر به ویژه امر حمایت از ایتام دست یابیم.
اللهیاری ادامه داد: در بدو شروع فاز دوم حامی‌یابی که از آذر ماه سال جاری شروع شده تاکنون 350 حامی جدید به جمع حامیان شاغل در سازمان آموزش و پرورش این استان افزوده شده است.
انتهای پیام/غ10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول