اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

افزایش خدمات کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برکات نظام در عمر 30 ساله خود، گفت: خدمات کمیته امداد از جمله کارهای عمرانی، اشتغال و فرهنگی در این استان چند برابر شده است.

افزایش خدمات کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد
عبدالمجید فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تمرکز کمیته امداد بر کارهای فرهنگی از دیگر جنبه‌های دیگر پر رنگ‌تر است زیرا معتقدیم توانمندسازی فکری در میان مردم و مددجویان سریع‌ترین راه رسیدن به ایجاد اشتغال و به تبع آن استقلال مالی خواهد بود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: کار برای محرومان نیاز به اخلاص و اعتقاد قلبی دارد که در نظام اسلامی این مهم تا حد زیادی در میان مسئولان وجود دارد ولی همچنان کارهای نکرده برای مردم زیاد است.
وی بیان کرد: کار برای محرومان و نیازمندان زمان نمی‌شناسد و تعطیل‌بردار نیست که در این ارتباط باید همکاران امدادگر در کهگیلویه و بویراحمد قدر موقعیت خود را بدانند و از هیچ فرصتی برای رسیدگی به امورات مردم و نیازمندان غافل نمانند.
فرهادی قول کریم و سخن نیکو با مردم را از اصول جدا نشدنی و منشور اخلاقی نهاد کمیته امداد دانست و تاکید کرد: رفتار مؤدبانه و برخورد همراه با رافت اسلامی باید از سوی همه همکاران این نهاد در استان کهگیلویه و بویراحمد رعایت شود.
این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارائه خدمت به نیازمندان وظیفه ذاتی کمیته امداد است و در این ارتباط هیچ منتی بر مردم نیست و هیچ کس هم حق سوء استفاده از خدمات این نهاد را ندارد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به برنامه‌های این نهاد در دهه فجر ادامه داد: کمیته امداد در این استان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 213 مسکن مددجویی را به نیازمندان واقعی مسکن اعطا می‌کند که امیدواریم موجب رضایت دریافت‌کنندگان این واحدهای مسکونی و خداوند متعال به‌عنوان ناظر اصلی مسئولان در نظام اسلامی شوند.
فرهادی تعداد مسکن‌های مددجویی ساخته شده در لوداب و منطقه یک یاسوج را به‌ ترتیب 35 و 16 مورد اعلام و عنوان کرد: در دهدشت 50 واحد مسکونی، لنده 20 مورد، قلعه‌رئیسی 44 و دیشموک 48 واحد مسکونی ساخته و آماده تحویل به مردم هستند که در دهه فجر به آن‌ها تحویل داده می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعتبار هزینه شده در ساخت 213 واحد مسکونی مددجویی در مناطق مختلف این استان را 23 میلیارد و 310 میلیون ریال اعلام کرد.
وی تاکید کرد: خدمات کمیته امداد از جمله کارهای عمرانی، اشتغال و فرهنگی در این استان چند برابر شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول