اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اردبیل خبر داد

صدور 3500 مجوز تسهیلات مشاغل خانگی در کمیته امداد

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: مجوز استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی برای 3 هزار و 500 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در سال جاری صادر شد.

صدور 3500 مجوز تسهیلات مشاغل خانگی در کمیته امداد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل، صفر توحیدی اظهار داشت: در حوزه‌ توان‌‌افزایی و بهره‌گیری از فرصت‌های مشاغل خانگی تا سقف 50 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.
وی یکی از اولویت‌های این نهاد را ایجاد اشتغال با هدف توانمند‌سازی و خودکفایی خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: سقف اعتبارات اعطایی در حوزه‌ اشتغال و خودکفایی برای خانواده‌های تحت حمایت 100 میلیون ریال از محل منابع داخلی کمیته امداد و 100 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد استان اردبیل ادامه داد: در بحث کار انگیزی که یکی از برنامه‌های حوزه‌ اشتغال و خودکفایی است 100 درصد تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.
توحیدی بیان داشت: در بخش ساماندهی مشاغل خانگی براساس تفاهم‌نامه‌ کمیته‌ امداد با بانک‌های عامل، قرار است منابع مورد نظر تأمین شده و به متقاضیانی که کمیته امداد معرفی می‌کند تسهیلاتی در این حوزه پرداخت شود.
وی با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به مددجویان معرفی شده‌ از سوی کمیته‌ امداد، ابراز داشت: سهم کمیته‌ امداد استان در حوزه خود اشتغالی 151میلیارد و 500 میلیون ریال و منابع داخلی این دستگاه نیز 45 میلیارد ریال است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل تصریح کرد: از افراد معرفی شده به بانک‌ها در بحث مشاغل خانگی پرونده یک هزار و 918 نفر بررسی شده است.
توحیدی افزود: برای این متقاضیان تا سقف 50 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شود.
وی اظهار داشت: در بحث خود اشتغالی نیز تعداد 2 هزار و 877 پرونده بررسی و تصویب شده و در مرحله‌ پرداخت وام است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول