اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری ویژه برنامه‌هایی به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی در سطح مساجد، ‌مدارس و مراکز فرهنگی سطح محدوده خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در جنوب تهران

ابوالفضل رفیع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در تشریح برنامه‌های منطقه 15 در این ایام اظهار کرد: همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن هویت بخشی سیمای بصری و آراستگی فضای عمومی سطح منطقه و نورپردازی و آذین‌بندی مراکز فرهنگی، ‌ورزشی، ‌میادین و معابر اصلی، ‌نسبت به دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و تجلیل از آنان و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای انقلابی در این ایام اقدام می‌کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 15 گفت: برگزاری مراسم جشن زنگ انقلاب و نواختن زنگ مدارس به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن در مدارس محلات بیست‌گانه در 12 بهمن ماه، ‌برپایی نمایشگاه عکس‌های انقلابی، ‌ایمان، ‌جهاد و شهادت با موضوع عکس‌های خاطره‌انگیز در سطح نواحی هشت‌گانه، ‌برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی وحدت،‌ قرآن و بصیرت و توزیع فراخوان مسابقات مقاله‌نویسی،‌ نقاشی، ‌شعر، ‌عکس با موضوع انقلاب و اسلام در سطح منطقه، ‌برگزاری تورهای فرهنگی عدالت گستری در سطح نواحی هشتگانه از جمله برنامه‌های اجرایی این منطقه است.

وی در ادامه به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه پرسنل با موضوع امام، ‌ولایت و انقلاب، ‌برپایی نمایشگاه کتاب استکبارستیزی با موضوع کتب دینی و آرمان‌های امام خمینی (ره)،‌ ‌برگزاری کارگاه نقاشی (‌ورک شاپ)‌ با حضور یک هزار هنرمند نقاش مناطق 22 گانه در مسیر راهپیمایی و برپایی ایستگاه ستاد اجرایی کارگاه نقاشی در میدان فردوسی اشاره کرد.

رفیع عنوان کرد: پخش فیلم‌های انقلاب در قالب انقلاب به روایت تصویر در سراهای محله قیامدشت و کیانشهر، ‌ارسال پیام تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، ارسال پیامک انقلاب برای خانواده معظم شهدا از خانه شهید و برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از شهروندان در میدان ثامن الحجج از دیگر برنامه‌های منطقه است که در ایام دهه فجر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول