اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه سال جاری صورت گرفت

تحقق اشتغال تعهد شده در شهرستان خرم‌دره

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: در 9 ماه سال جاری چهار درصد بیش از تعهد در شهرستان خرم‌دره اشتغال ایجاد شده است.

تحقق اشتغال تعهد شده در شهرستان خرم‌دره

 

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مرتضی بنیادی ظهر امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات دهه فجر این شهرستان با اشاره به سفر چهارم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان و شهرستان خاطرنشان کرد: در این راستا اولویت‌ها و نیازهای شهرستان مشخص و اعلام شده است که امیدوار هستیم این سفر پر خیر و برکت موجب رشد و توسعه بیش از پیش شهرستان شود.

وی در ادامه با اشاره به تلاش مسئولان در راستای ایجاد اشتغال گفت: در 9 ماه سال جاری چهار درصد بیش از تعهد در شهرستان خرم‌دره اشتغال ایجاد شده است و با برنامه‌ریزی های انجام شده امیدواریم که این روند تا پایان سال به 120 درصد برسد.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار و عملکرد اقدامات دولت در شهرستان، از مطبوعات و نمایندگی‌های روزنامه‌های سراسری مستقر در شهرستان خواست تا عملکرد اداره‌های این شهرستان را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات نیز در این جلسه دهه فجر را فرصتی مناسب و اید‌ه‌آل برای تجدید میثاق با آرمان‌ها و اهداف بلند امام راحل عنوان و تصریح کرد: این ایام یادآور ایثار و فداکاری و جانفشانی‌ها است‌.

سعید آقاجانی از مسئولان روابط عمومی اداره‌ها و خبرنگاران مطبوعات و رسانه‌ها خواست تا با توجه به اهمیت و جایگاه ایشان در اطلاع‌رسانی اخبار و برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، در انعکاس برنامه‌ها و مراسم سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان خرم‌دره تلاش کنند.

انتهای پیام/ش20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول