اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

وضعیت اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی نگران‌کننده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: وضعیت اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی نگران‌کننده است.

وضعیت اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی نگران‌کننده است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با اشاره به گناهان کبیره از حسد به عنوان یکی از گناهان بزرگ یاد کرد و اظهار داشت: حسد موجب زایل کردن ایمان می‌شود و سبب محرومیت انسان از رحمت الهی نیز می‌شود.
وی افزود: حسد در واقع لذت را از انسان می‌گیرد و سیئات انسان را زیاد می‌کند و باید با این بیماری مقابله کنیم.
امام جمعه برازجان در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) خاطر نشان کرد: امام حسن عسکری(ع) در واقع اخلاقش همانند رسول‌الله(ص) بود و اخلاق اسلامی و قرآنی داشت.
مصلح با تبریک سالروز امامت امام زمان(عج) تصریح کرد: برکات و خیرات امامت امام زمان(عج) در تمام عالم گسترده شده و نور ایشان در تمام جهان گسترده شده است.
وی در ادامه به سالروز ورود امام راحل و پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: امسال در حالی به دهه فجر وارد می‌شویم که انقلاب‌های منطقه یک‌سالگی خود را جشن می‌گیرند و امروز شاهد ناتوانی نظام سلطه در برابر نظام اسلامی هستیم.
امام جمعه برازجان یادآور شد: دشمنان با وجود تلاش شبانه‌روزی نتوانستند جلوی صدور انقلاب را بگیرند و روزبه‌روز شاهد موفقیت‌های بیشتری توسط نظام هستیم.
مصلح با اشاره به تحریم نفت توسط اتحادیه اروپا و تاکید بر ناکارآمدی تحریم‌ها گفت: اروپا بخش کوچکی از نفت ایران را خریداری می‌کند و این تحریم بیشتر به زیان تحریم‌کنندگان است و ایران اسلامی در کمترین زمان بازار جدیدی پیدا می‌کند و نفت خود را می‌فروشد.
وی بیان کرد: ایران اسلامی هرگز به فکر تسلیم در برابر نظام سلطه نبوده و هر روز با اقتدار بیشتر در مسیر رشد و بالندگی حرکت کرده است.
امام جمعه برازجان در ادامه با دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم‌سالاری در نظام است و مهم‌ترین کارکرد انتخابات نیز خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است، چرا که حضور پرشور مردم در واقع دشمنان را ناکام می‌کند.
مصلح در ادامه با انتقاد از وضعیت اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی گفت: عدم اجرای مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی نگرانی مردم را فراهم کرده و در استخدام اخیر وزارت نفت نیز تعداد زیادی از جوانان استان بوشهر در مصاحبه رد شده‌اند که این امر موجبات نگرانی مردم و مسئولان استان را فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: از مسئولان وزارت نفت می‌خواهیم در این مسئله تجدیدنظر کنند و حق مردم و جوانان بوشهر را ادا کنند تا مردم از نگرانی درآیند.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول