اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت خبر داد

ایجاد اشتغال 1580 نفر در رشت

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت از افتتاح 203 پروژه عمران شهری و روستایی در این شهرستان در دهه فجر خبر داد و گفت: این تعداد پروژه برای یک‌هزار و 580 نفر شغل ایجاد می‌کند.

ایجاد اشتغال 1580 نفر در رشت
سید ولی‌الله عظمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به افتتاح پروژه‌های دهه فجر اظهار داشت: در دهه فجر امسال 203 پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی، مخابرات در بخش‌های شهری و روستایی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی، اعتبار این مقدار پروژه را 295 میلیارد و 285 میلیون تومان ذکر کرد و افزود: این پروژه‌ها برای یک‌هزار و 580 نفر اشتغال ایجاد می‌کند که در این زمینه می‌توانیم گام‌های بیشتری برای تحقق اشتغال برداریم.
این مسئول، کلنگ‌زنی هفت پروژه را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در شهرستان رشت عنوان کرد و افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است که بتوانیم با حضور مسئولان پروژه‌ها را که عملکرد دولت است، مورد بهره‌برداری قرار دهیم.
وی، آذین‌بندی در شش شهر شهرستان رشت را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و بیان داشت: این مراسم باید در روستاها نیز انجام شود.
عظمتی دهه فجر را دهه سرور و شادی و پیروزی ذکر کرد و ابراز داشت: مسئولان باید حضور بیشتری در جشن‌های انقلاب داشته باشند.
وی، انقلاب اسلامی را پدیده‌ای بی‌نظیر خواند و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در جهان منحصر‌به‌فرد است و انقلاب‌های زیادی در جهان رخ داده اما چنین موفقیت‌هایی را نداشته‌اند.
فرماندار رشت با بیان اینکه هر روز شاهد موفقیت در عرصه‌های مختلف کشورمان هستیم، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی هزینه‌های بسیار سنگینی برای ملت ایران داشته است و این انقلاب با هدایت امام راحل به پیروزی رسیده و با درایت مقام معظم رهبری به پیش می‌رود.
وی، مکتب اسلام، رهبری و حضور فعال مردم در عرصه‌های مبارزاتی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز رمز استمرار و موفقیت نظام در تبعیت از ولی فقیه است.
عظمتی یادآور شد: امروز در بسیاری از کشورها نهضت‌ها و انقلاب‌هایی صورت گرفته اما به دلیل عدم داشتن رهبری توانا نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.
وی، با تصریح بر اینکه ملت ایران از رهبری آگاه در جامعه برخوردار است، ابراز داشت: بیش از 22 سال از رهبری مقام معظم رهبری می‌گذرد و ایشان همواره سعی کرده‌اند کشتی انقلاب را به ساحل نجات برسانند.
این مسئول با اشاره به فراز و نشیب‌های انقلاب پس از پیروزی، افزود: پس از پیروزی انقلاب تا به امروز خون می‌دهیم و ایستادگی می‌کنیم تا انقلاب به اهداف خود دست یابد.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول