اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی:

توسعه اشتغال در خدمات مهندسی ساختمان تسهیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ایجاد و توسعه اشتغال در بخش خدمات فنی و مهندسی ساختمان در استان تسهیل می‌شود.

توسعه اشتغال در خدمات مهندسی ساختمان تسهیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان،‌ علی اکبر لبافی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در زمینه واگذاری برخی از امور به بخش خصوصی در راستای ایجاد و توسعه اشتغال خدمات فنی و مهندسی بخش ساختمان فی ما بین اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی خبر داد.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: در راستای سیاست‌ها و اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ضرورت تبیین و شکل‌گیری نگرش جدید در زمینه اشتغال و کار آفرینی و با اولویت اشتغال‌زایی و با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با ابلاغ سیاست‌های کلان توسعه اشتغال و نیاز به برنامه‌ریزی پویا به منظور تسریع و تسهیل ایجاد اشتغال در استان این تفاهم‌نامه تنظیم شد.
لبافی بیان داشت: در این تفاهم‌نامه اهدافی همانند معرفی و آماده سازی نیروی کار فنی برای ورود به بازار کار در زمینه صنعت ساختمان، ایجادتعامل و همگرایی بین کار جویان و کار فرمایان، ارتقای کمی و کیفی مهارت‌های فنی و تجربی و تربیت نیروی کار ماهر در این رشته، آشنایی کار جویان با روش‌های نوین، ماشین آلات و تجهیزات جدید و افزایش ضریب ایمنی در کار، کاهش مشکلات جذب نیرو برای کارجو و کار فرما، حمایت از طرح‌های خود اشتغالی و کار آفرینی مهندسان ساختمان، ایجاد مشاغل دانش بنیان در این زمینه و . . . لحاظ شده است.
وی افزود: ما در استان همواره به دنبال ارتقای سطح فرهنگ کار و افزایش وجدان کاری، افزایش بهره‌وری و صداقت در کار و فراهم‌کردن زمینه پایداری برای بنگاه‌های کوچک اقتصادی بوده ایم و امیدواریم با اینگونه اقدامات که تنها با هدف حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید پایه‌ریزی می‌شود بتوانیم بخش قابل توجهی از مشکلات اشتغال استان را حل کنیم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول