اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان صبای قم:

قدر 3 امتیاز بازی با ملوان را خواهیم دانست

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: مقابل ملوان بندر انزلی به دنبال برد و کسب سه امتیاز هستیم تا به سه تیم بالای لیگ برتر و صدر جدول نزدیک شویم.

قدر 3 امتیاز بازی با ملوان را خواهیم دانست
سهراب بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: با توجه به روحیه بسیار خوب و آمادگی مطلوبی که بازیکنان دارند، از هر نظر برای شکست ملوان بندر انزلی آماده‌ایم‌ زیرا فقط برای کسب سه امتیاز مقابل این تیم به میدان می‌رویم.
وی با اشاره به وضعیت فعلی تیم فوتبال صبای قم افزود: خوشبختانه ظرف روزهای گذشته تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم و بازیکنان ما از نظر بدنی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند و برای کسب سه امتیاز دیدار حساس با ملوان بندر انزلی در شرایط خوبی هستیم.
کاپیتان تیم فوتبال صبای قم که تیمش در حال حاضر در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد، تصریح کرد: شناخت خوبی از تیم ملوان بندر انزلی داریم و نکات لازم برای پیروزی در این دیدار را مربیان ما به بازیکنان گوشزد کرده‌ا‌ند، ضمن اینکه پیروزی در خانه حریف با ارائه یک بازی خوب و هماهنگ دور از دسترس تیم ما نخواهد بود.
وی با بیان اینکه صبای قم همواره مقابل تیم‌هایی که به فکر ارائه فوتبال خوب و بازی‌ هجومی هستند، بازی خوبی ارائه کرده است، تأکید کرد: بازیکنان صبای قم بعد از نتایج خوبی که در بازی‌های قبل این فصل کسب کرده‌‌ایم، برای این دیدار انگیزه‌های زیادی دارند و تلاش‌ می‌کنیم با کسب سه امتیاز این دیدار به مکان‌ صدر جدول برسیم.
بختیاری‌زاده اظهار داشت: در تمام روزهای این هفته با توجه به شناختی که از تیم فوتبال ملوان بندر انزلی داشتیم، با دقت و انگیزه‌ بسیار خوبی تمرین کرده‌ایم و امیدواریم در روز بازی با ملوان با استفاده از فرصت‌های خوب گلزنی، روزی موفق را پشت سر بگذاریم.
وی تصریح کرد: اکنون که تیم به این خوبی داریم، در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به دنبال رسیدن به یکی از مکان‌های بالای جدول رده‌بندی برای حضور در لیگ قهرمانان‌ آسیا نیز هستیم و امیدوارم با ارائه بازی خوب و کسب نتایج مطلوب در ادامه باز‌های لیگ، موفق عمل کنیم.
کاپیتان تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد: در بازی خانگی قبل مقابل شاهین بوشهر با توجه به شناخت خوبی که از این تیم داشتیم، توانستیم در طول زمان‌های مسابقه با ارائه بازی منطقی، به نتیجه دلخواه دست یابیم و در بازی با ملوان بندر انزلی نیز خوب بازی خواهیم کرد.
وی عنوان داشت: در دیدار روز یکشنبه نیز با توجه به اینکه در زمین حریف به میدان می‌رویم و ملوان بندر انزلی از شرایط میزبانی و حمایت تماشاگران خودی برخوردار است، تلاش می‌کنیم بازی منطقی ارائه کرده و با تمام توان به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز باشیم.  
دیدار تیم‌های صبای قم و ملوان بندر انزلی از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور‌، از ساعت 15 و 30 دقیقه روز یکشنبه نهم بهمن ماه به میزبانی تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول