اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته شانزدهم لیگ آزادگان

صبای نوین قم آرمین قزوین را شکست داد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم با کسب برتری در دیدار حساس با آرمین قزوین بار دیگر در بین مدعیان صعود به لیگ آزادگان قرار گرفت.

صبای نوین قم آرمین قزوین را شکست داد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات این فصل فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، با برگزاری چند‌ مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان هفته پنجم خود را پشت سر گذاشت و طی آن در یکی از بازی‌های مهم تیم صبای نوین قم به سه امتیاز دست یافت.
شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال صبای نوین قم در شانزدهمین هفته رقابت‌های لیگ آزادگان در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال آرمین قزوین بودند که موفق شدند حریف خود را با یک گل از پیش رو برداشته و همچون بازی رفت با شکست مواجه کنند.
صبایی‌ها بعد از کسب پیروزی سه بر یک در دیدار هفته پانزدهم که منجر به پایان هفت هفته ناکامی آنها شد، دومین بازی متوالی را نیز با پیروزی پشت سر گذاشتند و در دیداری که بسیار سخت و دشوار بود به سه امتیاز دست یافتند تا یک پله در جدول گروه دوم صعود کنند.
پیروزی صبای نوین قم در دیدار خارج از خانه مقابل تیم فوتبال آرمین قزوین در حالی به دست آمد که قزوینی‌ها هفته پیش در خانه خود دست به کار بزرگی زده و موفق شده بودند تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان تیم دوم جدول رده‌بندی را با حساب چهار بر دو شکست دهند.
شاید تا قبل از این دیدار تصور این بود که صبای نوین قم در این دیدار حساس به یک امتیاز نیز راضی باشد اما بازیکنان صبای نوین قم با رهنمودهای تاکتیکی عباس رحمانی سرمربی خود از میهمانی رقیب قزوینی دست پر به قم بازگشتند تا همچنان مدعی صعود به مرحله بعد باشند.
در این دیدار مسعود خسروی مهاجم با استعداد تیم فوتبال صبای نوین قم زننده تنها گل تیمش بود تا نشان دهد که با اثبات شایستگی‌های خود می‌تواند حتی در تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه صبا در لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز به میدان برود.
صبای نوین قم در حالی که تا پیش از این دیدار شش پیروزی و هفت تساوی در کارنامه داشت، با کسب این برد خارج از خانه به هفتمین پیروزی خود در رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ آزادگان دست یافت تا بدین ترتیب 28 امتیازی شده و به یک قدمی تیم دوم جدول گروه دوم برسد.
در این گروه تا پایان دیدارهای هفته شانزدهم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ آزادگان، تیم فوتبال استقلال ساری با کسب 36 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه دوم ایستاده است، تیم فوتبال شهرداری لنگرود با کسب 31 امتیاز تیم دوم است و شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال صبای نوین قم با کسب 28 امتیاز تعقیب‌کننده دو مدعی دیگر به شمار می‌روند.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول