اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم سازمان لیگ آزادگان صورت گرفت

تعویق بازی صبا و ابومسلم به دلیل تاخیر مشهدی‌ها

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم از تعویق یک روزه دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ابومسلم مشهد در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور خبر داد.

تعویق بازی صبا و ابومسلم به دلیل تاخیر مشهدی‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که خبرنگار فارس برای تهیه گزارش کامل دیدار تیم‌های فوتبال ابومسلم مشهد و صبای قم در چارچوب مسابقه‌ای از هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به مجموعه ورزشی تختی قم رفته بود، این دیدار برگزار نشد.
این در حالی است که بر خلاف عرف و وظیفه‌ای که مسئولان باشگاه صبا و همچنین مسئولان برگزاری مسابقات در مقابل اصحاب رسانه دارند و باید تاخیر در برگزاری این دیدار با طریق صحیح اطلاع‌رسانی کنند، اعلام شد بازی با یک روز تاخیر برگزار می‌شود.
هادی گائینی، سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم در پاسخ به دلیل تعویق یک روزه برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و ابومسلم مشهد به خبرنگار فارس گفت: قرار بود طبق برنامه سازمان لیگ آزادگان مجری برگزاری لیگ‌های رده‌های سنی پایه، این مسابقه روز پنج‌شنبه ششم بهمن ماه در قم به انجام برسد.
وی ادامه داد: زمان بازی راس ساعت 14 عصر پنج‌شنبه ششم بهمن ماه و مکان برگزاری مسابقه نیز زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم اعلام شده بود که ما نیز این مهم را به اصحاب رسانه، اورژانس، نیروی انتظامی و مسئولان مرتبط اعلام کردیم.
سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم افزود: با این حال یک روز پیش از برگزاری بازی به باشگاه صبا و تیم امید اعلام شد که دیدار صبای قم و ابومسلم مشهد به جای روز پنج‌شنبه در روز جمعه هفتم بهمن ماه برگزار خواهد شد و داوران نیز عصر پنجشنبه وارد قم می‌شوند.
وی خاطر نشان کرد: دلیل تاخیر در برگزاری دیدار صبای قم و ابومسلم مشهد را جویا شدیم که مشخص شد تیم فوتبال ابومسلم مشهد به دلیل ترافیک پروازها و رفت و آمد به مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر موفق به خروج به موقع از این شهر و حرکت به قم نشده است.
گائینی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه کسی باید این تاخیر را به اصحاب رسانه و سایر افراد و نهادهای مرتبط در برگزاری بازی اطلاع‌رسانی کند، تصریح کرد: این قصور را می‌پذیریم و قطعا تلاش خواهیم کرد از این به بعد منظم‌تر نسبت به اینگونه موارد رسیدگی کنیم.
دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و امید ابومسلم مشهد در چارچوب مسابقه‌ای از هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود.
صبای قم در حال حاضر با کسب 10 امتیاز از 12 مسابقه و ابومسلم مشهد با کسب هشت امتیاز از همین تعداد بازی به ترتیب در مکان‌های دوازدهم و سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید کشور جای دارند.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول