اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بابامیری:

صبا در نیم فصل دوم لیگ برتر امید قوی‌تر ظاهر می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم از افزایش توان شاگردانش برای موفقیت در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور خبر داد.

صبا در نیم فصل دوم لیگ برتر امید قوی‌تر ظاهر می‌شود
سیدمحسن بابامیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تا آنجا که امکان داشته، در تعطیلات بین دو نیم فصل سعی کرده‌ایم با تمرین و تلاش بیشتر به رفع نقاط آسیب‌پذیر تیم بپردازیم و فکر می‌کنم که مشکل خاصی برای انجام بازی‌های قوی و منجسم‌تر در نیم فصل دوم نداشته باشیم.
وی تاکید کرد: در واقع باید بگویم که تیم ما مشکل خاصی ندارد غیر از اینکه در کار گلزنی کمی ضعف داریم چون خوب بازی می‌کنیم و در بیشتر دیدارها از رقبای خود برتر هستیم اما بازیکنان ما از نیم فصل نخست لیگ برتر تجربیات خوبی کسب کرده‌اند و کاملا آماده بازی با ابومسلم مشهد هستیم.
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم یادآور شد: با اینکه تیم‌های دیگر هم قطعا خود را برای دور برگشت تقویت کرده‌اند اما در دیدار خانگی هفته آغازین دور برگشت مسابقات لیگ برتر امید تیم ما مقابل تیم ابومسلم مشهد در خانه به چیزی کمتر از سه امتیاز فکر نمی‌کند.
وی خاطر نشان کرد: دیدار عصر پنجشنبه صبای قم برابر تیم فوتبال امید ابومسلم مشهد در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور دارای اهمیت ویژه‌ای است و ما یقینا باید برنده این دیدار باشیم تا روندی صعودی به بالای جدول را در پیش بگیریم.
بابامیری با تاکید بر اینکه صبا در این دیدار خانگی با تمام قدرت به دنبال کسب سه امتیاز است، عنوان داشت: در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب است، تیم خوب تمرین کرده و تمام نفرات هم از نظر روحی و هم از نظر جسمانی در موقعیت بسیار خوبی به‌سر می‌برند.
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم یادآور شد: تیم فوتبال امید صبای قم در دیدار عصر فردا در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، در یکی از مهمترین بازی‌های خانگی به میدان می‌رود و هدف اصلی ما این است که با برد دور برگشت را آغاز کنیم.
وی با بیان اینکه همچنان به آینده صبا امیدوار است، تصریح کرد: ما در نیم فصل دوم شاهد عملکرد خوب تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم‌‌های لیگ برتری خواهیم بود زیرا بازیکنان ما به خوبی توانایی‌های خود و فوتبال قم را اثبات خواهند کرد.
دور برگشت مسابقات لیگ برتر رده سنی امید فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت 13 تیم از روز پنجشنبه ششم بهمن ماه آغاز می‌شود و طی آن دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ابومسلم مشهد از ساعت 14 در مصافی از هفته سیزدهم و آغازین از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مجموعه ورزشی تختی قم به انجام خواهد رسید.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول