اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

موفقیت ایران اسلامی دشمن را عصبانی کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: موفقیت ایران اسلامی دشمن را عصبانی کرده است.

موفقیت ایران اسلامی دشمن را عصبانی کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، تیمور یزدان‌شناس عصر پنج‌شنبه در نشست با مسئولان روابط عمومی فازهای موجود در سایت 2 کنگان اظهار داشت: دشمنان با تحریم‌ها به دنبال تضعیف نظام و ضربه زدن به مردم هستند که البته ملت ایران ثابت کرده هیچ زمانی تسلیم فشارهای دشمن نمی‌شوند.
وی افزود: موفقیت پی‌درپی ایران اسلامی دشمنان را عصبانی کرده و به همین دلیل این تحریم‌ها را تدارک دیده‌اند که به فضل خدا بار دیگر شاهد ناکامی دشمنان خواهیم بود.
فرماندار کنگان به دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: دهه فجر امسال به واسطه شرایط موجود در کشور و شیطنت‌های دشمنان بسیار حائز اهمیت است و باید مراسم‌های این ایام به شکل ویژه برگزار شود.
یزدان‌شناس خاطر نشان کرد: فشار مضاعف تحریم و گرانی و نوسانات بازار ارز و عدم فروش نفت ایران، جبهه جدیدی است که دشمنان علیه ایران به راه انداخته‌اند.
وی ادامه داد: باید دهه فجر امسال برنامه‌های اجرایی به نحوی باشد که باعث ایجاد نشاط و روحیه امید در مردم شود و مردم باید بدانند که کشور در ثبات کامل به‌سر می‌برد.
یزدان‌شناس با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با برخی از مسئولان کشوری و لشکری گفت: مقام معظم رهبری حال کنونی کشور را به‌سان مسلمانان صدر اسلام تشبیه کرده است که اکنون در جنگ بدر قرار گرفته‌اند؛ از نظر مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران شعب‌ابی‌طالب را گذرانده و اکنون در حالی به‌سر می‌برد که به یک حکومت قدرتمند تبدیل شده‌ است.
فرماندار کنگان افزود: رسالت ما مسئولان فرهنگی در این مورد بسیار جدی و حساس است؛ باید پروژه‌هایی که در انتظار افتتاحیه هستند را مدیریت کنیم تا مردم در همه پروژه‌ها حضور داشته باشند و خدمات نظام را ببینند.
یزدان‌شناس ضمن تایید بر سامان دادن برنامه‌های دهه فجر گفت: ایجاد دفترچه عمومی دهه فجر برای اطلاع‌رسانی مردمی بسیار ارزشمند است.
وی تصریح کرد: باید خدمات دولت و نظام به مردم انتقال داده شود تا مردم با تلاش مسئولان آشنا شوند.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول