اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سیزدهم لیگ برتر امید

صبای قم در خانه مقابل ابومسلم مشهد متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم در سیزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی برابر ابومسلم مشهد نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد.

صبای قم در خانه مقابل ابومسلم مشهد متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور جمعه شب با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان وارد دور برگشت یا نیم فصل دوم خود شد و طی آن صبای قم در مصاف با آخرین تیم جدول رده بندی به تساوی رسید و برای کسب سه امتیاز این بازی خانگی موفقیت آمیز عمل نکرد.

شاگردان سید محسن بابامیری در این دیدار که در واقع جدال تیم‌های انتهای جدولی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور نیز محسوب می شد، نتوانستند از فرصت میزبانی استفاده کنند و در حالی که یک بار از حریف پیش افتادند و یک بار نیز ابومسلم مشهد از آنها پیش افتاد در نهایت به تساوی راضی شدند.

بازیکنان تیم فوتبال امید صبای قم در این دیدار که در حضور مدیرعامل باشگاه صبا برگزار شد، اهتمام فراوانی برای پیروزی از خود نشان دادند تا همانند بازی رفت که در مشهد پیروز شده بودند، در بازی برگشت نیز حریف خود را ببرند اما در این راه ناموفق بودند.

امیدهای صبای قم در این دیدار حساس برای تکرار پیروزی بازی رفت مقابل مهمان خود شروع خوبی داشتند چرا که توانستند گل اول بازی را در دقایق میانی نیمه نخست به ثمر رسانده و از تیم فوتبال امید ابومسلم مشهد یک بر صفر پیش بیفتند.

بعد از گل صبای قم، امیدهای ابومسلم مشهد تلاش زیادی برای شکست نخوردن در این دیدار خارج از خانه انجام دادند تا اینکه در دقیقه 45 مسابقه بر اثر اشتباه مدافع تیم فوتبال صبای قم که در درون محوطه جریمه مرتکب خطا شد به یک ضربه پنالتی رسید و با استفاده از این موقعیت توانست بازی را به تساوی بکشد.

مشهدی‌ها با گلی که در دقایق پایانی نیمه نخست به ثمر رساندند، از روحیه بالاتری برخوردار شدند و در حالی که بازی یک بر صفر باخته را مساوی کرده بودند، در لحظات میانی نیمه دوم به گل دوم خود نیز دست یافتند تا دو بر یک از صبای قم پیش بیفتند.

در این دیدار که به دلیل غیبت محمد غرب خراسانی کاپیتان تیم فوتبال امید صبای قم، به نظر می‌رسید صبایی‌ها در میانه میدان کمی با مشکل مواجه بودند، بازیکنان صبای قم تلاش زیادی انجام دادند تا در خانه تن به شکست ندهند و سرانجام در این کار موفق عمل کردند.

صبایی‌ها در ادامه بازی تلاش کردند تا اینکه سیدمهدی حسینی بازیکن باهوش این تیم در شلوغی محوطه جریمه ابومسلم مشهد با ضربه سر، دروازه میهمان را باز کرد و گل تساوی بخش صبای قم را به ثمر رساند تا در نهایت این دیدار به تساوی دو بر دو بینجامد و صبای قم و ابومسلم مشهد همچنان در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور باقی بمانند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول