اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر گچساران:

اهداف و ارزش‌های انقلاب 57 برای جوانان تبیین شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر گچساران گفت: بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در سال 57 و تبیین اهداف انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

اهداف و ارزش‌های انقلاب 57 برای جوانان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران یدالله مرادی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر گچساران اظهار کرد: با توجه به تهدیدات مختلف دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی، همچنین پیش رو بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دهه فجر امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی افزود: دهه فجر یادآور وحدت، همدلی، از جان گذشتگی و رشادت‌های ملت بصیر ایران در برابر حکومت بی‌لیاقت، ظالم و طاغوتی خاندان پهلوی است.

مرادی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران خشمگین از پیشرفت‌های علمی فرزندان ایران اسلامی به ترور دانشمندان هسته‌ای روی آورده‌اند تا به خیال خود جلوی پیشرفت‌های روز افزون و مهار ناشدنی ایران اسلامی را بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران و رئیس ستاد دهه فجر این شهرستان تأکید کرد: شهادت دانشمندان هسته‌ای ایران نه تنها روند توسعه علمی و هسته‌ای ایران اسلامی را نگرفته است بلکه سبب روی آوردن سایر فرزندان این مرز و بوم به سمت و سویی دانش هسته‌ای شده است.

مرادی با اشاره به نزدیک شدن به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم، ناامنی و جنگ روانی از طریق تبلیغات منفی و غیر واقعی علیه انقلاب اسلامی ایران از جمله روش‌ها و ابزار دشمنان انقلاب اسلامی در راستای کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات است.

وی ادامه داد: مردم با بصیرت و هوشمند ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت‌فقیه، مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات، کاخ شیشه‌ای آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی ایران را بر سرشان فرو می‌ریزند.

رئیس ستاد دهه فجر گچساران ابراز داشت: در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران با شایستگی و مقاومت ملت ایران با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری هم‌سو و همراه با آرمان‌ها و اهداف بلند امام راحل (ره) پیش می‌رود.

مرادی با تشریح وظایف کمیته‌های 14گانه دهه فجر گچساران عنوان داشت: این کمیته‌های 14 گانه باید گزارش عملکرد و تصمیمات خود را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن دهه فجر امسال تشریح کنند.

* جشن‌های بزرگ انقلاب در مناطق شهری و روستایی گچساران برگزار می‌شود

رئیس ستاد دهه فجر گچساران خبر داد: جشن پیروزی انقلاب اسلامی به مدت سه شب در سالن وحدت گچساران توسط ادارات ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش با همکاری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

وی گفت: در روز 22 بهمن بسته‌های فرهنگی توسط سازمان تبلیغات اسلامی گچساران در میان مردم  توزیع می‌‌شود و در ایام دهه فجر نیز در هشت دبیرستان این شهرستان شبکه تبلیغات همراه با سخنرانی روحانیون راه‌اندازی می‌شود.

مرادی از برگزاری جشن‌های روستایی و عشایری به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: امسال جشن‌ها و برنامه‌های متنوعی در روستاها برگزار می‌شود تا شور و حال انقلاب اسلامی در سراسر نقاط گچساران ایجاد شود.

* برگزاری مسابقه نقاشی 90=33+57 در محل گلزار شهدای گچساران

این مقام مسئول در گچساران سرکشی از روحانیون و حوزه علمیه گچساران همچنین دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در گچساران عنوان کرد.

مرادی از برگزاری مسابقه نقاشی توسط نونهالان کودکستانی خبر داد و ادامه داد: در روز 12 بهمن مسابقه نقاشی بر روی پارچه‌ای به طول 900 متر و با عنوان 90=33+57 در محل گلزار شهدای گچساران به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس اجرای شب شعر، دعای کمیل، دعای ندبه، تکریم جامعه ایثارگری، برگزاری کارگاه هم‌اندیشی دختران جوان، برگزاری جشن خانواده و برگزاری جشن ویژه به مدت سه شب در سالن پدخندق گچساران از دیگر برنامه‌های مصوب ستاد دهه فجر این شهرستان می‌باشد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول