اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف غنی‌سازی مطالعه در روستاها انجام می‌شود

تجهیز کتابخانه‌های مساجد استان اردبیل با 7 هزار جلد کتاب

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی استان اردبیل از تجهیز کتابخانه‌های مساجد استان اردبیل به 7 هزار جلد کتاب خبر داد.

تجهیز کتابخانه‌های مساجد استان اردبیل با 7 هزار جلد کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی دژبانی صبح امروز در نشست با هیئت امنای مساجد روستایی استان اردبیل اظهار داشت: ترویج و تبلیغ مطالعه در روستاها سبب ارتقای فرهنگی این مناطق شده و از سوی دیگر منجر به آگاهی روز افزون ساکنان روستاها خواهد شد.

این مسئول با یادآوری اینکه در سال گذشته نیز ما تجهیز کتابخانه‌های روستایی را با جدیت اجرایی کردیم، افزود: به منظور تقویت و تجهیز کتابخانه‌های شبستان از جمله کتابخانه‌های مساجد روستایی و تخصصی حوزه دین استان اردبیل، 7 هزار جلد کتاب از سوی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در دو مرحله ارسال و در بین کتابخانه‌‌های مساجد روستایی، دبیرستان‌‌های علوم و معارف اسلامی و... توزیع شد.

مسئول آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: دهیاران و شوراهای روستاها وظیفه سنگینی را در راستای ترویج فرهنگ مطالعه بر عهده دارند که انتظار داریم با وارد شدن این کتاب‌ها به این روستاها سطح مطالعاتی در این مناطق افزایش یافته و شاهد گسترش سرانه مطالعه در استان اردبیل باشیم.

این مسئول ادامه داد: کتب توزیع شده مربوط به چاپ و نشر انتشارات سوره مهر و شرکت امور بین‌الملل بوده و در موضوعات دینی، قرآنی، اخلاقی، ادبیات، عرفانی، خاطرات جنگ و هشت سال دفاع مقدس، خانواده و تربیتی، آموزشی و... است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دژبانی توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب، تسریع و تسهیل دسترسی اقشار مختلف کودک، نوجوان ، جوان و دانش‌آموز روستایی به انواع کتب با موضوعات مختلف را از نتایج این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول