اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه رسانه دیجیتال استان قم صورت می‌گیرد

معرفی جنگ‌های نرم در رسانه‌های دیجیتال

خبرگزاری فارس: جنگ‌های نرم در رسانه‌های دیجیتال در یکی از غرفه‌های دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم معرفی می‌شود.

معرفی جنگ‌های نرم در رسانه‌های دیجیتال
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم، مسئول غرفه جنگ نرم در‌ رسانه‌های دیجیتال با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این غرفه تصریح کرد: در این غرفه جنگ‌های نرم در ماهواره،تلفن همراه و بازی‌های رایانه‌ای و شبکه‌هایی که برای براندازی نظام تلاش می‌کنند و تهدیدات بلوتوثی یا شبکه‌های اجتماعی به مردم معرفی می‌شوند.
محسن ایمانی افزود: در این غرفه تهدیدات نرم شناسایی شده که به صورت تابلو و نرم‌افزار به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.
وی با اشاره به خطرات بازی‌های رایانه‌ای ابراز داشت: بازی‌های رایانه‌ای در گذشته به صورت آشکار به ایران حمله می‌کردند اما امروز با استفاده از نمادهای مختلف بر روی افکار جوانان کار می‌کنند.
مسئول غرفه جنگ نرم در رسانه‌های دیجیتال، محتوای برنامه‌ها و فیلم‌های شبکه‌های ماهواره‌ای را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شبکه‌های ماهواره‌ای با انتشار اخبار دروغ و فیلم‌هایی که با فرهنگ ما بیگانه هستند به صورت نرم و جزیی افکار مردم را هدف قرار داده‌اند.
ایمانی همچنین با اشاره به جنگ‌های نرم اینترنتی تصریح کرد: جستجوگران گوگل یا یاهو سانسورهای اطلاعاتی انجام می‌دهند، ریز اطلاعات هسته‌ای تمام کشورها در گوگل یافت می‌شود اما اطلاعات هسته‌ای اسرائیل و آمریکا از موتور جستجوگر گوگل سانسور شده است.
وی با تاکید بر تاثیرات شبکه‌های اجتماعی در اغتشاشات اخیر ایران تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و یوتیوب با استفاد از عکس و فیلم، جاسوسی‌های اطلاعاتی از مردم و کاربران می‌کنند، حتی در اغتشاشات اخیر ایران نیز نقش بسیاری داشتند.
ایمانی در پایان با اشاره به نرم‌افزارهای تولید شده گفت: تاکنون نرم‌افزارهایی با عنوان «جنگ نرم» و «سراب» با موضوع فرقه‌شناسی و شیطان‌پرستی و فراماسونری تهیه شده است.
انتهای پیام/ر30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول