اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

عرضه 7000 نرم‌افزار جدید در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: 7 هزار نرم‌افزار جدید در دومین نمایشگاه نرم‌افزار رسانه‌های دیجیتال استان قم ارائه شده است.

عرضه 7000 نرم‌افزار جدید در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
به گزارش خبرگزاری فارس از قم مرتضی اسماعیلی‌‌طبا پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم که در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار شد با بیان اینکه نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم در سال 87 برگزار شد، اظهار داشت: دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم دارای 104 غرفه است که توسط بیش از 69 موسسه تولید نرم‌افزاری کشور اداره می‌شود.
وی با بیان اینکه 7 هزار نرم‌افزار جدید در دومین نمایشگاه نرم‌افزار رسانه‌های دیجیتال استان قم ارائه شده است، یادآور شد: محصولات دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم با 50 درصد تخفیف به عموم مردم عرضه خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قم مرکز نشر علوم دینی است، بیان داشت: قم می‌تواند همانطور که در نشر کتاب‌های دینی جایگاه نخست را در کشور دارد، در تولید نرم‌افزارهای دینی نیز جایگاه واقعی خود را کسب کند.
وی با بیان اینکه در راستای توسعه تولیدات دیجیتال در استان قم احداث شهرک آی.‌تی یکی از ضروریات است، خاطر نشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های تخصصی با موضوعات تخصصی پیرامون نرم‌افزارهای اسلامی برگزار خواهد شد.
اسماعیلی‌طبا برپایی غرفه‌های ویژه جنگ نرم و بیداری اسلامی را از ویژگی‌های دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ذکر کرد و افزود: این نمایشگاه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برپا خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان قم در زمینه تولید انیمیشن‌های اسلامی نیز ظرفیت ‌بسیار خوبی دارد، خاطر نشان کرد: استان قم در این راستا ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد، البته در سال‌های اخیر حرکت‌های خودجوش در این زمینه شکل گرفته است ولی با سازماندهی بهتر می‌توان شاهد درخشش قم در این عرصه بود.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول