اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از خراسان جنوبی

نمایش"رویای تفتیده" به تئاتر فجر راه یافت

خبرگزاری فارس: نمایش "رویای تفتیده" از خراسان جنوبی به بخش مروری بر آثار تئاتر فجر امسال راه یافت و برای اجرا به جشنواره تئاتر کشور تونس معرفی شد.

نمایش"رویای تفتیده" به تئاتر فجر راه یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، این نمایش به نویسندگی حسین ابراهیمی و کارگردانی امین سالاری و رضا عباسی به عنوان نماینده خراسان جنوبی چندی پیش در جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت کشور حضور پیدا کرد و مقام بهترین بازیگر خردسال را با بازی مائده علی‌آبادی دختر بچه هشت ساله از آن خود کرد.
اکنون نیز این نمایش با دعوت مسئولان برگزاری تئاتر فجر به بخش مروری بر آثار این جشنواره راه پیدا کرده و برای اجرا به جشنواره تئاتر کشور تونس معرفی شده است.
امین سالاری و رضا عباسی کارگردانان این نمایش هر دو از فعالان غیر بومی عرصه نمایش استان و دانش‌آموخته رشته کارگردانی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فردوس هستند.
این هنرمندان با همکاری هنرمندان بومی نمایش بیرجند و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان موفق به تولید این اثر و حضور در جشنواره‌های مختلف به عنوان نماینده خراسان جنوبی شده‌اند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول