اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌ ارشاد‌ شهرستان تفرش:

نمایش تولد از تفرش به جشنواره تئاتر فجر راه یافت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش گفت: نمایش «تولد» به کارگردانی و نویسندگی میثم سرآبادانی به بخش خیابانی سی‌امین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

نمایش تولد از تفرش به جشنواره تئاتر فجر راه یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، مجتبی شاه‌حسینی اظهار کرد: تئاتر یک رسانه ارتباطی است و با توجه به مدل‌های متفاوت و مختلفی که آن را در حوزه تولید و بازخورد مورد بررسی قرار می‌دهند، همواره آن را به صورت یک دیاگرام و سیستم ارتباطی ترسیم کرده و تحلیل می‌کنند.
وی افزود: در این سیستم ارتباطی گروه اجرایی به عنوان فرستنده، ضمن ارجاع موضوع به موارد مختلفی چون زمینه‌های تاریخی، اجتماعی و... پیامی را در معرض انتقال به مخاطبان قرار می‌دهد و پس از دریافت پیام توسط مخاطب سیستم ارتباطی تکمیل می‌شود و تئاتر اتفاق می‌افتد، در این صورت هنر تئاتر یک رسانه تعریف می‌شود و در غیر اینصورت تصور ادامه حیات و ابزار هنری بودن تئاتر غیرقابل امکان خواهد بود.
شاه‌حسینی گفت: تئاتر حرفه‌ای نیز جدا از همه تعاریف آن، از مقدمات تولید گرفته تا ارتباط مستمر با مخاطب و بالاخره درآمدزایی آن، براساس همین اصول ارتباطی تعریف می‌شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش با بیان اینکه در نمایش«تولد» انسان‌ها‌ برای رهایی از مشکلات زندگی به مسایل مذهبی با رویکرد اجتماعی و بیداری اسلامی متوسل می‌شوند،‌ خاطرنشان کرد: در بخش خیابانی سی‌امین جشنواره تئاتر فجر، 42 نمایش ارزیابی شد که از این تعداد، 9 نمایش خیابانی انتخاب شدند.
سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر پنجم تا 22 بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول