اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

طرح گازرسانی به 48 روستای لرستان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: هم‌زمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، طرح گازرسانی به 48 روستای این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

طرح گازرسانی به 48 روستای لرستان آغاز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز لرستان، علی گودرزی اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، مجموع روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی استان لرستان به 278 روستا افزایش می‌یابد.
وی تصریح کرد: از 400 روستایی که در سطح استان لرستان شرایط لازم برای گازرسانی را دارا هستند، تاکنون 230 روستای آن گازرسانی شده و طرح گازرسانی به 48 روستای دیگر نیز دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.
وی گفت: این 48 روستا در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، ازنا، الشتر، نورآباد، کوهدشت و دوره چگنی قرار دارند که با گازرسانی به آنها بیش از 6 هزار خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.
گودرزی افزود: برای گازرسانی به این تعداد روستا بیش از 300 کیلومتر شبکه گاز شامل خطوط تغذیه فلزی و شبکه پلی‌اتیلن اجرا شده است.
وی گفت: هزینه صرف شده برای اجرای این پروژه‌های گازرسانی روستایی حدود 14 میلیارد ریال بوده است.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول