اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد

بهره‌مندی 28 درصد روستاییان آذربایجان غربی از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: میزان بهره‌مندی جمعیت روستایی آذربایجان غربی از نهمت گاز به 28 درصد رسیده است.

بهره‌مندی 28 درصد روستاییان آذربایجان غربی از نعمت گاز
امیر رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر 98 درصد از جمعیت شهری استان آذربایجان غربی از نعمت گاز بهره‌مند هستند و این میزان در مقایسه با میانگین کشوری شرکت گاز استان از نظر میزان شبکه‌گذاری رتبه 12 و از نظر نصب انشعاب در رتبه 9 قرار دارد.
وی با اشاره به رتبه استان از نظر پذیرش مشترک، تصریح کرد: شرکت گاز استان از نظر پذیرش مشترک در رتبه 9 در بین شرکتهای گاز استانی قرار دارد.
این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاهای استان در اولویت برنامه‌های این شرکت قرار دارد، خاطرنشان کرد: در سال جاری 37 روستای استان و 37 مورد از صنایع،‌ مصارف عمده و جایگاه‌های CNG در استان نیز گازرسانی شده است.
رضوی با اشاره به عملیات اجرایی گاز رسانی به شهرهای جدیدالتاسیس این شرکت، گفت: عملیات گاز رسانی در 2 شهر سرو و سیلوانا و 186 روستای استان در حال انجام است.
وی با اشاره به قبوض و میزان مصرف مشترکان گاز استان، اعلام کرد: بیش از 69 درصد قبوض صادر شده در استان در دوره جدید سبز رنگ هستند که این مقدار شامل بیش از 320 هزار مشترک است و این مشترکان شامل مشترکانی هستند که مصرف آنها عادی است.
این مسئول میزان مصرف گاز استان در 9 ماهه سال جاری را 2 هزار و 743 میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: از تمام مشترکان گاز طبیعی در خواست می‌شود ضمن رعایت اصول ایمنی در استفاده از وسایل گاز سوز در کاهش مصرف گاز طبیعی کوشا باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول