اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری طرح گازرسانی به مخبلند، بهمنی و دواس

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: عملیات گازرسانی به مخبلند، بهمنی، دواس، خواجه‌ها و میرعلمدار در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری طرح گازرسانی به مخبلند، بهمنی و دواس
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعباس حسینی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهر بوشهر اظهار داشت: گازرسانی به 5 محله دیگر شهر بوشهر نیز شامل بهمنی، دواس، مخبلند، خواجه‌ها و میر علمدار به طول 78 کیلومتر پایان یافته که همزمان با ایام مبارک دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: به منظور گازدار شدن این پنج محله بالغ بر 48 هزار و 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده که بدین ترتیب زمینه بهره‌مندی 6 هزار و 700 خانوار از نعمت گاز طبیعی فراهم می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر بیان کرد: در آینده نزدیک عملیات گازرسانی در شهر بوشهر به سرعت افزایش می‌یابد.
وی با تقدیر از پیمانکار و کارکنان پروژه گازرسانی به خیابان عاشوری هم خواستار تلاش مضاعف و اهتمام جدی در ارتباط با اجرای پروژه گازرسانی در مناطق شهری بوشهر به بهترین نحو مطلوب شد.
حسینی با مثبت ارزیابی کردن اجرای پروژه مذکور گفت: محله عاشوری یکی از محلات اصلی بوشهر است که با گازدار شدن آن، بسیاری از خانوارهای ساکن در این محله از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
وی در این ارتباط اظهار داشت: گازرسانی به محله عاشوری از شهریورماه سال جاری آغاز شده و تا سال آینده نیز به پایان می‌رسد.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر همچنین اظهار داشت‌: به منظور گازرسانی به این محله، حدود 68 کیلومتر شبکه اجرا می‌شود.
حسینی گفت: با تحقق عملیات گازرسانی به شهرهای در حال اجرا، بالغ بر 90 درصد از شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند که این میزان معادل بیش از 97 درصد از خانوارهای شهری کل استان است.
وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون گازرسانی به سه شهر استان شامل شبانکاره، سعدآباد و آبپخش و دو روستای بیدخون و دوراهک را نیز به اتمام رسانده‌ایم.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر همچنین به اتصال 13 جایگاه سی.ان.جی در این استان به شبکه سراسری گاز اشاره کرد و افزود: عملیات گازرسانی به 8 جایگاه سی.ان.جی نیز در دست اجرا است.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول