اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 9 تیم

تیم دوستداران اهل‌ بیت قهرمان فوتسال باشگاه‌های قم شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال دوستداران اهل بیت به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال باشگاه‌های استان قم دست یافت.

تیم دوستداران اهل‌ بیت قهرمان فوتسال باشگاه‌های قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم امسال نیز رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های استان قم با استقبال چشمگیر تیم‌های فعال باشگاهی با شرکت 21 تیم برگزار شد تا این رشته ورزشی همچنان به عنوان پرطرفدارترین ورزش توپ و توری سالنی در قم لقب بگیرد.
تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های استان قم در قالب لیگ‌های دسته اول و دوم با یکدیگر به رقابت پرداختند که طی آن 12 تیم در لیگ دسته اول و 9 تیم در لیگ دسته دوم رقابت‌هایی جذاب و تماشایی را برای فوتسال دوستان قم به نمایش گذاشتند.
در حالی که رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم به لحاظ اینکه حضور تیم‌های اول و دوم به عنوان نماینده قم در لیگ دسته سوم فوتسال باشگاه‌های کشور، از اهمیت بالایی برخوردار است اما در لیگ دسته دوم جدال تیم‌های مدعی برای صعود به لیگ دسته اول موجب جذابیت رقابت‌ها شد.
9 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم به شکل دوره‌ای دیدارهای خود را برگزار کردند تا چهره دو تیم برتر این رقابت‌ها یعنی قهرمان و نایب قهرمان برای صعود به لیگ دسته اول مشخص شود.
بدین ترتیب در پایان هشت هفته رقابت بین تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم، چهره دو تیم صعودکننده به مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قم مشخص شد و این رقابت‌ها به کار خود در سال 1390 پایان داد.
بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم، دیدارهای هفته پایانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال استان قم در حالی شنبه شب با برگزاری چهار مسابقه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد که در پایان تکلیف دو تیم صعودکننده به لیگ دسته اول فوتسال استان قم مشخص شد.
تا قبل از دیدارهای هفته پایانی سه تیم شانس کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های قم را داشتند که از بین آنها بخت تیم‌های هلال اسپرت و دوستداران اهل بیت نسبت به تیم المپیک بیشتر بود و در نهایت تیم دوستداران اهل بیت گوی سبقت را از دیگر رقبا ربود و قهرمان شد.
در نخستین دیدار هفته پایانی این رقابت‌ها، تیم فوتسال دوستداران اهل بیت در دیداری پر گل که در جریان 40 دقیقه رقابت با تیم فوتسال کالای ورزشی تائو 9 گل در برداشت، حریف خود را با نتیجه پر گل و عجیب هشت بر یک شکست داد و با کسب این سه امتیاز 20 امتیازی شد و با قرار گرفتن در صدر جدول لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم، به عنوان تیم اول به لیگ دسته اول فوتسال صعود کرد.
این در حالی است که در دیگر دیدار هفته پایانی تیم فوتسال هلال اسپرت در دیداری حساس و تماشایی در مصاف با تیم المپیک، به نتیجه چهار بر چهار دست یافت و در نهایت این تیم هلال اسپرت بود که با کسب این یک امتیاز، 18 امتیازی شد و دومین تیم صعودکننده به دسته اول لقب گرفت و المپیک با 17 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت، اما نتوانست به لیگ دسته اول صعود کند.
تیم‌های برتر در حالی مشخص شدند که امسال تیم‌های فوتسال دوستداران اهل بیت، هلال اسپرت، فراز (کالای ورزشی تائو)، مقاومت، انصار، سادات، علم و ادب و المپیاد در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم حضور داشتند.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول