اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی آمل خبر داد

حضور بانوان آملی در جشنواره بازی‌های بومی و محلی مازندران

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری آمل از حضور بانوان این شهرستان در جشنواره بازی‌های بومی و محلی مازندران خبر داد.

حضور بانوان آملی در جشنواره بازی‌های بومی و محلی مازندران
زینب بابایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با بیان اینکه بانوان روستایی این شهرستان در امر ورزش بسیار فعال و کوشا هستند، تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از سوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران جشنواره بازی‌های بومی و محلی این استان برگزار می‌شود.
بابایی با اعلام اینکه این جشنواره در 16 بهمن ماه به مدت یک روز برگزار می‌شود، تصریح کرد: فریدونکنار میزبان این دوره از رقابت‌های استانی بوده و جشنواره در سالن شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.
مسئول کمیته امور بانوان هیئت ورزش روستایی و عشایری آمل اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره احیا و ترویج فرهنگ بازی‌های بومی و سنتی خاص مناطق مختلف مازندران بوده و تیم‌های شرکت‌کننده حداکثر سه بازی بومی و سنتی خاص شهرستان خود را به واحد امور روستایی مازندران ارسال کردند.
بابایی با تاکید اینکه پس از بررسی‌های لازم یک بازی سنتی مرسوم هر شهری با توافق دوطرف مشخص می‌شود تا در روز جشنواره به اجرا درآید، اضافه کرد: تیم شهرستان آمل با حضور پنج نفر از بانوان ورزشکار روستایی راهی این جشنواره می‌شود که در چهار سال حضور خود در این رقابت‌ها توانسته به عناوین دومی و سومی دست پیدا کند.
نایب رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری آمل با اشاره به اینکه چهار سال پیاپی از آمل در این جشنواره استانی حضور داریم، گفت: سه نفر از اعضای تیم ما در سال‌های گذشته به مراحل کشوری راه پیدا کردند.
انتهای پیام/‌ش30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول