اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن:

نمی‌توانم در مورد بازیکنان جذب شده صحبت کنم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن گفت: تا زمانی که بازیکنان برای تیم به میدان نروند، نمی‌توانیم در مورد ترکیب جذب شده در مورد فصل جدید به طور حتم صحبت کنیم.

نمی‌توانم در مورد بازیکنان جذب شده صحبت کنم
ساسان جلیلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برای ترکیب فصل جدید ترکیب اصلی تیم، بازیکنان بومی فصل گذشته هستند و با چند بازیکن دیگر نیز مذاکره کرده‌ایم اما مشخص نیست که به طور قطعی تیم ما را در لیگ همراهی کنند.
وی با اشاره به بازگشت تیم ذوب‌آهن به مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بیان کرد: پس از رایزنی‌هایی که با باشگاه ذوب‌آهن داشتیم، چند رشته ورزشی این باشگاه که در لیگ شرکت نکرده بودند، با ادامه فعالیتشان موافقت شد.
سرمربی تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن با بیان اینکه تیمش در هفته سوم لیگ وارد مسابقات می‌شود، تصریح کرد: سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز به دلیل اینکه پنج تیم در لیگ شرکت داشتند، مخالفتی با ورود تیم ذوب‌آهن نداشت.
جلیلی‌زاده درباره تصمیم باشگاه برای سرمربیگری این تیم در لیگ تاکید کرد: باشگاه روی کادر فنی فصل گذشته و کادر فنی جدید نظر نداشت و تاکید داشتند که من در کنار سرپرستی، مربیگری تیم را نیز برعهده داشته باشم.
به گزارش فارس، تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن که چندی پیش باشگاه رأی به انحلال آن داده بود، در فصل جدید مسابقات شرکت می‌کند.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول