اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حواشی دیدار صبا و شاهین

پرداخت پاداش بازیکنان شاهین در راهرو رختکن

خبرگزاری فارس: پاداش بازیکنان شاهین به دلیل تساوی در دقیقه 92 بازی در راهرو رختکن ورزشگاه یادگار امام به آنان پرداخت شد.

پرداخت پاداش بازیکنان شاهین در راهرو رختکن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم در لحظات پایانی دیدار خانگی با شاهین بوشهر باز هم غافلگیر شد تا به پنجمین تساوی در خانه رضایت بدهد.

صبایی‌ها در حالی که با گل دقیقه 36 غلامرضا عنایتی از شاهین بوشهر پیش افتاده بودند، تنها ثانیه‌هایی با کسب پیروزی و سه امتیاز فاصله داشتند که روی غافلگیری در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده دروازه خود را به روی شاهینی‌ها باز شده دیدند.

 

*پرداخت پاداش بازیکنان شاهین در راهرو رختکن

مسئولان باشگاه شاهین پاداش نقدی بازیکنان خود به سبب کسب یک امتیاز دیدار خارج از خانه مقابل صبا را طی چک نقدی در راهرو رختکن به بازیکنان پرداخت کردند.

مسئولان باشگاه شاهین بوشهر در حالی که از گل تساوی تیمشان در مقابل صبا سر از پا نمی‌شناختند، بلافاصله دست به جیب شده و در راهرو رختکن قبل از سوت پایان بازی چک بازیکنان خود را امضاء کردند تا به آنها پرداخت شود.

 

*سه کارت زرد داور مسابقه به بازیکنان صبا و شاهین

جمشید محمدی داور مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و شاهین بوشهر در حالی که چهارمین قضاوت این فصل خود را در این دیدار انجام می‌داد، سه بازیکن دو تیم را جریمه کرد.

محمدی در این مسابقه کریم اسلامی و مجید حیدری مهاجم و مدافع تیم فوتبال صبای قم و هادی شکوری مدافع تیم فوتبال شاهین بوشهر را با کارت زرد جریمه کرد، اما در این دیدار برای ارائه کارت قرمز به بازیکنان دو تیم دست به کارت نشد.

 

*محرومیت اسلامی از دیدار صبا مقابل ملوان بندر انزلی

مهاجم تیم فوتبال صبای قم از دیدار هفته آینده تیمش در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محروم شد.

این بازیکن کریم اسلامی است که در دیدار هفته بیست و دوم صبای قم مقابل تیم فوتبال شاهین بوشهر که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، از داور بازی کارت زرد گرفت و بدین ترتیب سه اخطاره شد تا دیدار بعدی تیمش در هفته بیست و سوم لیگ برتر که روز یکشنبه نهم بهمن ماه در ورزشگاه تختی انزلی مقابل ملوان برگزار می‌شود، یکی از محرومان صبای قم باشد.

 

*پنجمین تساوی صبا در دیدارهای خانگی

صبای قم با قبول تساوی برابر تیم فوتبال شاهین بوشهر به پنجمین تساوی خانگی خود در رقابت‌های این فصل تن داد.

شاگردان عبدالله ویسی در حالی این دیدار خانگی از هفته بیست و دوم را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند که پیش از این در خانه خود با تیم‌های فوتبال استقلال تهران، سپاهان اصفهان، فجر شهید سپاسی شیراز و تراکتور سازی تبریز هم مساوی کرده بودند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول