اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اشتباهات داوری ۳ امتیاز مسابقه را از ما گرفت

دایی: مطمئنم بازیکن شماره 2 مس در این مسابقه ۲ کارته شد اما اخراج نشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم راه‌آهن گفت: اشتباهات داور مسابقه سه امتیاز را از ما گرفت ضمن اینکه بازیکن شماره 2 مس در این مسابقه دو کارت زرد گرفت اما داور او را اخراج نکرد.

دایی: مطمئنم بازیکن شماره 2 مس در این مسابقه ۲ کارته شد اما اخراج نشد
علی دایی پس از پایان دیدار تیم‌اش در برابر مس سرچشمه در نشست خبری با بیان اینکه تصمیم‌گیری‌های تیم داوری در نتیجه این مسابقه تعیین کننده بود؛ اظهار داشت: اشتباهات داور مسابقه سه امتیاز را از ما گرفت.
وی افزود: ما از مس سرچشمه سر تر بودیم اما اتفاقات داخل زمین و اشتباهات فاحش داوری سبب شد سه امتیاز مسابقه را در حالی که مستحق باخت نبودیم از دست بدهیم.
دایی تصریح کرد: من مطمئن هستم بازیکن شماره 2 مس در این مسابقه دو کارت زرد گرفت اما داور او را اخراج نکرد.
باشگاه این مسئله را حتما پیگیری می‌کند، اینچنین اتفاقاتی تنها در فوتبال ما رخ می‌دهد، ما برای سه امتیاز آمده بودیم اما اینگونه سه امتیاز را از ما گرفتند.
دایی در خصوص درگیری حسن حوری با تعدادی از نیمکت‌نشینان این تیم که در پشت دروازه مس سرچشمه مشغول گرم کردن بودند، گفت: بازیکنان ما از مؤدب‌ترین بازیکنان لیگ هستند آنها به کسی توهین نمی‌کنند، حریف در نظر داشت تا اینگونه تب و تاب بازی را بگیرد.
به نظر من داور امروز هر طور که عشق‌اش کشید در زمین سوت زد، او به ضرر هر دو تیم سوت زد.
وی سپس در خصوص بازی نیز گفت: تیم ما با توجه به اینکه از دقیقه 20، 10 نفره شد، بازی خوبی را از خود ارائه داد ما در همان نیمه نخست می‌توانستیم دو گل به حریف بزنیم، جایگاه راه‌آهن اینجای جدول نیست اما وقوع اینچنین اتفاقاتی موجب می‌شود تا تیمی که مستحق باخت نیست به راحتی شکست بخورد.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا شما می‌گویید اتفاقات پشت پرده‌ای موجب شد تا داور اینگونه قضاوت کند، گفت: هرگز من به کسی اتهام نمی‌زنم، من می‌گویم داوری در حد و اندازه این مسابقه نبود، می‌خواهم از مسئولین کمیته داوری بپرسم چگونه در خصوص قضاوت این داور پاسخگو هستند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول