اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم مس سرچشمه:

پیروزی در این بازی مس را از برزخ خارج کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم مس سرچشمه گفت: با این پیروزی از برزخ خارج شدیم.

پیروزی در این بازی مس را از برزخ خارج کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان اصغر شرفی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر راه‌اهن اظهار داشت: بعد از مسابقه به بازیکنانم گفته بودم این دیدار حکم راز بقا را دارد اگر می‌خواهید در لیگ برتر باقی بمانید و امیدهایمان به آینده باشد کسب سه امتیاز این مسابقه لازم و ضروری است.
وی با تبریک این پیروزی به بازیکنانش اظهار داشت و گفت: سه امتیاز با ارزشی بود بازیکنان تیم با فداکاری و از خود گذشتگی توانستند این پیروزی را به دست آورند البته بازی قشنگی نبود.
وی تصریح کرد: نقش داوری در این مسابقه بی‌تأثیر نبود داوری اشتباهات فاحشی داشت آنها در بین دو نیمه تحت تأثیر داد و فریادهای تیم حریف قرار گرفته بودند به نظر من حتی خود داور هم نمی‌دانست برای کدام تیم سوت می‌زند آنها به راحتی کنترل بازی را از دست داده بودند البته این مسئله برای هر دو تیم بود چرا که هر دو تیم از قضاوت داوری ناراضی بودند.
وی با بیان اینکه این پیروزی موجب شد وضعیت روحی روانی بازیکنان این تیم نسبت به گذشته بهتر شود گفت: به عقیده من پیروزی بر راه‌اهن موجب شد تا از برزخ خارج شویم.
وی در پاسخ به سؤالی پیرامون بازی زیبای تیم‌اش در 20 دقیقه ابتدای مسابقه و ارائه نمایشی ضعیف در ادامه این دیدار گفت: بازیکنان من به خود باوری نرسیده بودند که می‌توانند به راه‌اهن گل‌های بیشتری بزنند من از آنها خواسته بودم پس از گل دوم نیز حملات خود را ادامه بدهند اما این مسئله اتفاق نیفتاد ضمن آنکه راه‌اهن نیز به بازی مستقیم روی آورد و با فرستادن دو مهاجم سر زن به خط حمله قصد داشت تا با استفاده از توپ‌های بلند از موقعیت‌هایش استفاده کند که در این بخش نیز هافبک‌های ما نباید به آنها اجازه سانتر کردن می‌دادند.
وی به حضور ساکت الهامی در مس سرچشمه اشاره کرد و افزود: حضور الهامی موجب شد تا فشارهای روحی و روانی بسیاری از روی من برداشته شود الهامی یک سری مسائلی را بلد است که من بلد نیستم.
امیدوارم با حضور الهامی وضعیت تیم تغییر کند.
وی در خصوص دیدار هفته گذشته تیم‌اش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: شنیده‌ام نفت آبادان امروز پرسپولیس را شکست داده به عقیده من این پرسپولیس پرسپولیسی نیست که بتواند یقه تیم‌ها را بگیرد اما آنچیزی که موجب شده آبادانی‌ها پرسپولیس را شکست دهند و ما در هفته گذشته نتوانیم آنها را شکست دهیم تنها تجربه است بازیکنان ما تجربه کافی برای برتری مقابل پرسپولیس را نداشتند.
وی در ادامه در خصوص اخراج بازیکن تیمش که تنها 10 دقیقه از حضورش در زمین می‌گذشت، گفت: نمی‌دانم مظفری برای چه کارت زرد مجانی می‌گرفت مظفری باید خودش را کنترل می‌کرد او در صحنه دوم علاوه بر اینکه به بازیکن هم تیمی‌اش پاس نداد به راحتی کارت زرد دوم را از داور گرفت و اخراج شد.
شرفی در خصوص اعتراض علی دایی نسبت به دو کارته شدن مدافع مس سرچشمه در این دیدار و عدم اخراج این بازیکن از سوی داور از زمین گفت: من فکر می‌کنم داور به محمد منصوری کارت زرد نخست را نشان داده بود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول