اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری دیدار معوقه از هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال

مصاف جهش ترابری و مهرام بعد از بازی‌های غرب آسیا

خبرگزاری فارس: نوزدهمین مسابقه تیم بسکتبال جهش ترابری قم در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به دلیل حضور مهرام در مسابقات غرب آسیا بعد از این رقابت‌ها برگزار می‌شود.

مصاف جهش ترابری و مهرام بعد از بازی‌های غرب آسیا
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امروز وارد هفته نوزدهم خود می‌شود، این هفته نماینده بسکتبال استان قم یعنی تیم جهش ترابری باید در دیداری خارج از خانه به مهمانی تیم مهرام تهران می‌رفت اما این دیدار به دلیل حضور تیم مهرام صدرنشین لیگ برتر در مسابقات آسیایی لغو شده است و جهش ترابری قم به استراحت خواهد پرداخت.
بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون جهش ترابری دیدار تیم‌های بسکتبال جهش ترابری قم و مهرام تهران از هشتمین هفته دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باید در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شد اما شاگردان سیدعباس آقاکوچکی در جهش ترابری قم این هفته ناظر سایر دیدارها خواهند بود.
جهش ترابری قم هفته گذشته در غیاب امیر صباغیان بازیکن کلیدی تیم خود و در حالی که سرمربی این تیم نیز به سبب نبود این بازیکن تیمش شرایط سختی را پشت سر گذاشت در شرایطی دشوار در بازی خانگی لیگ به مصاف حفاری اهواز رفت و نتیجه را واگذار کرد.
همین عوامل سبب شد تا تیم بسکتبال جهش ترابری قم در دیداری خانگی برابر حفاری اهواز تن به شکست 75 بر 58 بدهد و فرصت خوبی را برای صعود به مکان‌های بالاتر جدول رده‌بندی از دست بدهد تا نماینده قم همچنان در مکان دوازدهم جدول لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باشد.
تیم بسکتبال جهش ترابری قم در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بر اساس آمار عملکرد قابل قبولی مقابل حفاری اهواز نداشت و با توجه به بازی‌های سخت باقی مانده با تیم‌های مهرام تهران، ماهان اصفهان و همیاری شهرداری زنجان دیگر نمی‌توان نسبت به ارتقای جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی برای جهش ترابری در این فصل امیدوار بود تا از فصل آینده فکری اساسی به حال نماینده بسکتبال قم در لیگ برتر بسکتبال شود.
تیم بسکتبال جهش ترابری قم در دیدار برابر تیم ملی حفاری اهواز، در روز مصدومیت امیر صباغیان بازیکن کلیدی و سرشناس خود در حالی تن به شکست خانگی داد که با این باخت پانزدهمین بار مقابل حریفان دست خود را به علامت تسلیم بالا برد.
در حال حاضر تیم بسکتبال جهش ترابری قم با کسب 21 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی مسابقات مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است و چهار بازی دیگر در پیش خواهد داشت که به ترتیب با تیم‌های مهرام، ماهان، پتروشیمی بندر امام و همیاری شهرداری زنجان خواهد بود.
جهش ترابری قم در چهار بازی باقی‌مانده از مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال، یک بازی در خانه و سه بازی در خارج از خانه برگزار خواهد کرد که بر اساس برنامه لیگ برتر، یک بازی خانگی این تیم در سالن حیدریان قم برابر تیم ماهان اصفهان خواهد بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول