اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی مازندران:

رزمی‌کاران مازندران رینگ تمرین ندارند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی مازندران گفت: برای رشد و پیشرفت ورزشکاران باید حداقل پنج رینگ در سطح استان داشته باشیم ولی ورزشکاران در سالن‌های فاقد رینگ تمرین و فعالیت می‌کنند.

رزمی‌کاران مازندران رینگ تمرین ندارند
علیرضا قلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: رقابت‌های پاورکیک بوکسینگ قهرمانی استان در دهه فجر سال جاری در پایگاه ورزشی شهرستان بابل با حضور کیک بوکسینگ‌کاران مازندرانی برگزار می‌شود.
قلی‌زاده خاطر نشان کرد: رقابت‌های سبک پاورکیک بوکسینگ قهرمانی استان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دهه فجر سال جاری در پایگاه ورزشی شهرستان بابل با حضور کیک بوکسینگ‌کاران مازندرانی برگزار می‌شود.
وی همچنین از برگزاری رقابت‌های سری کیک بوکسینگ از 21 تا 22 بهمن ماه سال جاری در چهار رده سنی در سالن ورزشی شهرستان فریدونکنار خبر داد.
دبیر هیئت ورزش‌های رزمی مازندران همچنین با اشاره به کمبود امکانات مالی و سخت‌افزاری برای ورزشکاران استان بیان داشت: در سطح استان امکانات مالی و سخت‌افزاری در حد مطلوبی نیست که ورزشکاران را حمایت کنند و بدون شک ورزشکاران روی تاتامی و تشک تمرین می‌کنند.
این مسئول ورزشی با اشاره به نبود حتی یک رینگ برای ورزشکاران مازندرانی برای تمرین اذعان داشت: برای رشد و پیشرفت ورزشکاران باید حداقل پنج رینگ در سطح استان داشته باشیم ولی ورزشکاران در سالن‌های فاقد رینگ تمرین و فعالیت می‌کنند به‌طوری که مسابقات در داخل رینگ برگزار و ورزشکاران مازنی در سبک‌ها و رده‌های سنی مختلف مقام کسب می‌کنند.
قلی‌زاده با اشاره به برگزاری رقابت‌های قهرمانی مازندران در تمام سبک‌ها در سال جاری ادامه داد: حضور ورزشکاران خوب و مطلوب بوده و رقابت‌های سنگین و بسیار زیبایی در سطح استان برگزار شد.
دبیر هیئت ورزش‌های رزمی مازندران با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی برای نخستین بار گفت: منتخبان این مسابقات برای مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی قهرمانی آسیا که قرار است در ایران برگزار شود، شرکت می‌کنند.
وی در پایان یادآور شد: بیش از 22 هیئت ورزشی در سطح استان در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت دارند.
انتهای پیام/‌ش30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول