اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال:

21 بهمن خلخال میزبان جشنواره ورزش‌های زمستانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال از برگزاری چهارمین جشنواره ورزش‌های زمستانی در تفرجگاه اندبیل خلخال همزمان با 21 بهمن ماه امسال خبر داد.

21 بهمن خلخال میزبان جشنواره ورزش‌های زمستانی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ناصر میر مرسلی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات ورزشی شهرستان خلخال و تدارک برگزاری این جشنواره اظهار داشت: برای برگزاری شایسته این جشنواره با همکاری نهادهای فرهنگی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا این جشنواره با تنوع و تحقق برنامه‌ها به شکل آبرومند برگزار شود.
وی بیان داشت: در این جشنواره قرار است علاقمندان ورزش‌های زمستانی از استان‌های تهران، البرز، مازندارن، آذربایجان شرقی، ‌غربی، زنجان، مرکزی و اردبیل حضور داشته باشند که سعی می‌شود امکانات و تمهیدات لازم برای حضور شایسته و آبرومند آنان را فراهم کنیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال در ادامه با بیان اینکه این جشنواره در زمان مناسب و با ساماندهی فضا به شکل آبرومند برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: ما از کلیه هیئت‌های ورزشی خواسته‌ایم در حد توان و وسع خود در برگزاری این جشنواره زمستانی همت کرده و در بخش‌های مختلف حمایت‌کننده اداره ورزش و جوانان شهرستان باشند.
میر مرسلی بارش‌های مکرر در این منطقه و وجود برف فراوان در تفرجگاه اندبیل خلخال را یادآور شد و گفت: از این لحاظ دغدغه و مشکلی نداریم و سعی می‌شود معابر و گذرگاه‌های منتهی به این منطقه را در صورت بارشی بودن وضعیت جوی به سرعت بازگشایی کرده و تردد را سهل و روان کنیم.
این مسئول به بخش‌‌های مختلف این جشنواره اعم از اسکیت‌سواری، تیوب‌سواری، ساخت تندیس‌های برفی و یخی و ... اشاره کرد و افزود: مهمترین هدف برگزاری این جشنواره ایجاد شور و نشاط و فراهم کردن فضای گردشگری مناسب در منطقه برای علاقمندان و اهالی توریسم است که به یقین همجواری این منطقه با فضاهای جنگلی، مرتع و کوهستان به طبیعت زیبای آن کمک کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر مرسلی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در این فراخوان و برگزاری جشنواره سعی شده است به تهیه و توزیع بروشور‌ها و شناساندن ظرفیت‌های منطقه استعدادهای گردشگری به صورت تمام فصول به گردشگران و علاقمندان معرفی و شناسانده شود.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول