اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از دو روز رقابت در رشته فوتسال

فینالیست‌های المپیاد ورزشی مدارس مازندران مشخص شدند

خبرگزاری فارس: پس از دو روز رقابت در رشته فوتسال، فینالیست‌های نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی مدارس شبانه‌روزی و نمونه دولتی شهرهای مازندران مشخص شدند.

فینالیست‌های المپیاد ورزشی مدارس مازندران مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، پس از دو روز رقابت در رشته فوتسال فینالیست‌های نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی دبیرستان‌های شبانه‌روزی و نمونه دولتی شهرهای مازندران مشخص شدند.
این دوره از رقابت‌ها در رشته فوتسال از روز چهارشنبه کار خود را در سالن ورزشی شهید حسن‌نژاد آغاز کرد که شب گذشته چهار تیم برتر از بین دبیرستان‌های شبانه‌روزی و نمونه دولتی شهرهای مازندران با شکست حریفان خود راهی دیدار فینال و رده‌بندی شدند.
نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی مدارس شبانه‌روزی و نمونه دولتی پسران شهرهای مازندران در رشته فوتسال با حضور 15 تیم پیگیری شده که حدود 200 فوتبالیست دانش‌آموز به همراه کادر فنی در آن شرکت کردند.
در بین تیم‌های شرکت کننده مدارس نمونه دولتی مازندران، تیم فوتسال بندپی شرقی به مقام نخست دست یافت و گلوگاه دوم شد.
با توجه به اینکه در مرحله نخست این رشته فقط دیدار فینال برگزار می‌شود با عدم برگزاری دیدار رده‌بندی تیم‌های سومی و چهارمی وجود ندارد.
در بین مدارس شبانه‌روزی مازندران نیز تیم فوتسال کجور اول شد و تیم چهاردانگه به جایگاه دوم دست یافت.
صبح امروز تیم‌های نخست مدارس نمونه دولتی و شبانه‌روزی مازندران دیدار فینال را برگزار می‌کنند که در آن بندپی شرقی به دیدار تیم فوتسال کجور می‌رود و تیم‌های گلوگاه و چهاردانگه دیدار رده‌بندی را برگزار می‌کنند.
به گزارش فارس، نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی مدارس شبانه‌روزی و نمونه دولتی شهرهای مازندران عصر چهارشنبه کار خود را آغاز کرد که این رقابت‌ها در بخش پسران به مدت سه روز به میزبانی آمل پیگیری می‌شود.
همچنین دانش‌آموزان پسر هم‌اکنون در دو رشته شطرنج و فوتسال با هم به رقابت مشغول هستند.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول