اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت‏ کیار خبر داد

گرامیداشت دهه فجر با برگزاری 100 عنوان برنامه در کیار

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت‏ کیار گفت: به مناسبت سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیش‏ از یکصد برنامه در حوزه‏ها و پایگاه‌های مقاومت تابعه این ناحیه در شهرستان کیار برگزار می‌شود.

گرامیداشت دهه فجر با برگزاری 100 عنوان برنامه در کیار
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ذبیح الله یوسفی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان، اظهار داشت: نواخته شدن زنگ انقلاب، رژه خودرویی و موتوری در سطح شهرستان، برگزاری همایش بصیرت و روشنگری، مهمانی لاله‌ها و عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان است.
وی افزود: برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم ادعیه، شرکت نمادین در نمازهای جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری یادواره شهدای سورک، برپایی نمایشگاه، اهدای خون و نمایش فیلم در مساجد از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت کیار به‌شمار می‌رود.
یوسفی اضافه کرد: کوهپیمایی، طرح ابرار، برنامه نمادین امیدان، افتتاح پایگاه شهدای زوردجان و سرتشنیز، افتتاح مراکز بهداشت ساخته شده توسط بسیج سازندگی در روستاهای ایرانچه، قلعه سلیم، موسی‌آباد، برده مرده، چهراز و چهار طاق از برنامه‌های شاخص ناحیه مقاومت شهرستان کیار در دهه مبارک فجر است.
فرمانده ناحیه مقاومت‏ کیار تاکید کرد: بسیجیان همپای مردم سراسر میهن اسلامی در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن شرکت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را با مشت‌های گره کرده خود به رخ استکبار جهانی می‌کشند.
وی استقلال و آزادی را از بزرگ‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: آنچه که در دوران 33 سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی را پویا نگه داشته و بتواند مردم را در مقابل این همه هجمه ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده خود توانمند سازد بحث اسلامیت و ولایت نظام است.
یوسفی با تأکید بر اینکه باید سعی کنیم از تکراری بودن برنامه‌ها بپرهیزیم، گفت: امام خمینی (ره) در دوران انقلاب اسلامی و پس از آن با نهادینه کردن اسلام ناب محمدی (ص)، ملت را از قید حکومت طاغوت نجات داد و مفاهیم والای ایثار، جهاد و شهادت در این نظام تجسم عینی یافت.
وی افزود: همه وظیفه داریم که نسبت به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت‌قدم باشیم و در برنامه‌های دهه مبارک فجر حضوری پررنگ داشته باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کیار بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد ارزشمند خون‌های پاکی است که در راه اعتلای اسلام و جمهوری اسلامی به پای این درخت تناور ریخته شده است و وظیفه همه آحاد جامعه است که با تمام توان از این انقلاب شکوهمند پاسداری و حراست کنند.
انتهای پیام /ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول