اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 109 میلیارد ریال صورت می‌گیرد

افتتاح بیش از 30 پروژه عمرانی در دهه فجر در اهر

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر از افتتاح بیش از 30 پروژه عمرانی با اعتبار 109 میلیارد ریال در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

افتتاح بیش از 30 پروژه عمرانی در دهه فجر در اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر این پروژه‌ها را شامل راه روستایی، مخابرات، گازرسانی روستایی، صداوسیما، دانشگاه پیام نور واحد اهر، برق رسانی، پروژه‌های شهرداری هوراند، واحدهای آموزشی، آبیاری تحت فشار، دامداری، مقاوم سازی مسکن روستایی و چند پروژه دیگر اعلام کرد.

وی، افزود: برای این پروژه ها بیش از 109 میلیارد و 870 میلیون ریال هزینه شده است.

فرماندار اهر، گفت: همچنین در ایام دهه فجر پنج پروژه شامل گازرسانی روستایی، احداث ساختمان دانشکده کشاورزی اهر، احداث واحد تولید قند از شکر، احداث واحد تولیدی بتن سبک و احداث مجتمع باغی و دامی با کلنگ‌زنی آغاز  می‌شود.

پررنگ شدن نقش مردم در مراسم‌های دهه فجر

صدیقی بر پررنگ کردن مردم در مراسمات دهه فجر تأکید کرد و افزود: باید در این ایام فرخنده زمینه را برای مشارکت تشکل‌های مردمی در جشن‌های انقلاب اسلامی فراهم کنیم.

وی گفت: تقارن ایام الله دهه فجر با انتخابات مجلس نهم مسئولیت برگزار کنندگان این مراسمات را سنگین‌تر کرده و باید با برنامه‌ریزی بیشتر و برنامه‌های متنوع فرهنگی اجتماعی زمینه تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در طول عمر پر برکت 33 ساله انقلاب اسلامی برای مردم فراهم کنیم.

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از ولایت‌مداری است

صدیقی حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان از ولایت‌مداری و تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس امام راحل و شهدا عنوان کرد و مردم ایران در طول 33 سال از عمر پر برکت انقلاب در تمام صحنه‌ها حضوری به یاد ماندنی داشتند و امسال نیز با توجه به موقعیت زمانی و تأکیدات مقام عظمای ولایت حضوری پرشور خواهند داشت.

وی افزود: دشمن باید بداند تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار جهانی خللی در عزم و اراده ملت ایران نداشته و این گونه تحریم‌ها عزم ملت ایران و مسئولان را در رسیدن به خودکفایی بیشتر خواهد کرد.

زمینه را برای افراد اصلح فراهم کنیم

فرماندار اهر به 12 اسفند و انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: باید با هوشیاری کامل زمینه را برای انتخاب افراد اصلح فراهم کنیم و در این راستا دست اندرکاران انتخابات در شهرستان اهر خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند آماده کرده‌اند و با مشارکت ادارات و نهادها و هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت تمام  تمهیدات لازم در حوزه‌های مختلف فراهم شده است.

وی از تمام مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر خواست که با تداوم برنامه‌ها و تنوع به آنها این جشن‌ها را به مناطق محروم، دورافتاده و روستاهای تعمیم دهیم تا همه اقشار مردم از خدمات نظام اسلامی بیشتر آگاه شوند.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول