اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های دهه فجر سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس برنامه‌های دهه فجر این سازمان را اعلام کرد.

برنامه‌های دهه فجر سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهره معظمی‌گودرزی ظهر امروز در نشستی مرتبط با اعلام برنامه‌های دهه فجر در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با بیان اینکه برنامه‌های این سازمان در سه محور تبلیغات، فرهنگی و ورزشی برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری ویژه مدارس ابتدایی در هفت بهمن‌ماه ویژه دختران و پسران، برپایی ایستگاه نشاط و شادابی شامل ماهیگیری، دارت، طناب‌کشی و تیر و کمان در 20 و 27 بهمن‌ماه در پارک ورزش بندرعباس از جمله برنامه‌های ورزشی دیده شده برای دهه فجر است.
وی ادامه داد: برگزاری همایش کوهپیمایی خانواده به همراه برنامه‌های شاد و مفرح در تاریخ‌های 14، 21 و 28 بهمن‌ماه از دوراهی ایسینی تا "پنجه‌علی"، برگزاری مسابقات رایانه‌ای در 15 بهمن‌ماه با همکاری انجمن بازی‌های رایانه و کانون مساجد، اختتامیه لیگ فوتبال محلات در 18 بهمن‌ماه در مجموعه فاطمیه جنب شهرداری مرکزی، فوتسال کارکنان شهرداری بندرعباس ویژه آقایان از 12 بهمن‌ماه و دو و میدانی کارمندان شهرداری بندرعباس ویژه آقایان در مجموعه دوراهی ایسنی از دیگر برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی ویژه دهه فجر است که توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار می‌شود.
مدیر‌عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس افزود: هم‌چنین برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان از مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی در نظر گرفته شده سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس برای سی و سومین دهه فجر است.
معظمی‌گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نمایشگاه عکس سیار در 12 محله شهر با نام یادمان انقلاب استان هرمزگان خبر داد و اضافه کرد: آماده‌سازی بسته نواهای انقلابی و هماهنگی با ناوگان حمل و نقل درون‌شهری در راستای پخش در تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها و راه‌اندازی دستگاه بلوتوث در مساجد، محل برگزاری برنامه‌ها و مسیر راهپیمایی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده طی ایام‌الله فجر پیروزی انقلاب اسلامی است.
این مسئول عنوان کرد: تور انقلاب با محوریت محلات بندرعباس برای آشنایی جوانان به ویژه نسل سومی‌ها با حماسه مردم بندرعباس در بهمن 57، فراخوان عکس انقلاب با دو موضوع بندرعباس و دهه فجر 90 و راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، برپایی نمایشگاه خوشنویسی به صورت کارگاهی و دعوت از انجمن خوشنویسان با موضوع اشعار امام خمینی(ره) و شعارهای انقلابی، برگزاری هم‌زمان جشن امامت و ولایت و جشن بهار انقلاب به مناسبت آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج)، ورود تاریخی امام خمینی(ره) و آغاز دهه مبارک فجر در تاریخ 13 بهمن‌ماه مصادف 9 ربیع‌الاول از دیگر برنامه‌های فرهنگی این سازمان است.
معظمی‌گودرزی هم‌چنین در ادامه، طی سخنانی جالب توجه از "هرس درختان در خیابان‌های اصلی شهر" و "جمع‌آوری زباله‌ها و ضایعات ساختمانی در معابر" نیز به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های مرتبط با دهه فجر یاد کرد.
وی در پایان گفت: به حرکت در آوردن پرچم 33 متری به مناسبت سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی توسط شهروندان در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب است.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول