اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان ورامین تاکید کرد

لزوم چشاندن طعم خدمت‌رسانی به مردم در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت دهه مبارک فجر و لزوم چشاندن طعم خدمت‌رسانی به مردم در این دهه مبارک تأکید کرد.

لزوم چشاندن طعم خدمت‌رسانی به مردم در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محسن محمودی دقایقی پیش در شورای اداری شهرستان ورامین ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: همزمانی آغاز دهه فجر با امامت امام عصر (عج)‌ مواجه شدن 22 بهمن با بیست و دومین سالگرد زعامت مقام معظم رهبری، وقوع 17 ربیع‌الاول و هفته وحدت در دهه مبارک فجر، موضوع ویژه بیداری اسلامی در منطقه و... از جمله مواردی است که اهمیت دهه فجر سال جاری را دو چندان می‌کند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین با اشاره به نزدیک بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید در دهه مبارک فجر زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم و همچین باید مراقبت کرد تا مبادا از تریبون دهه فجر که متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است برای تبلیغ کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بهره‌برداری شود.
وی در ادامه از مشغول به کار بودن 18 کمیته ستاد دهه فجر شهرستان ورامین خبر داد و اظهار کرد: در سال جاری بیش از 2 هزار و 500 برنامه در سطح شهرستان ورامین پیش‌بینی شده است که نشان‌دهنده حرکت بزرگ فرهنگی و تبلیغی موجود در شهرستان ورامین است.
‌محمودی تأکید کرد: برنامه‌های شاخص دهه فجر شهرستان ورامین شامل تجدید بیعت مسئولان ارشد شهرستان ورامین با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گرامیداشت یک هزار و 100 شهید شهرستان و بیش از 3 هزار و 500 جانباز منطقه است که قبل از نماز جمعه روز 21 بهمن ماه با حضور استاندار تهران برگزار می‌شود.
مسئول ستاد دهه فجر شهرستان ورامین در ادامه خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت ایران دانست و از دیدار با 850 خانواده شهید شهرستان ورامین توسط مسئولان این خطه خبر داد.
‌محمودی بیان کرد: در 10 شب دهه مبارک فجر 10 برنامه ویژه در مساجد برجسته سطح شهرستان طراحی شدند که می‌توان با حضور مسئولان و مدیران تأثیرگذار شهرستان ورامین در این مجالس ضمن بزرگداشت این دهه پاسخگویی مسئولان به مردم غیور این خطه صورت پذیرد که این مهم بسیار مثمرثمر خواهد بود.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین در پایان خطاب به مدیران منطقه تصریح کرد: باید خدمت‌رسانی به مردم را مضاعف کرد تا مردم طعم آن را به خوبی بچشند و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش احساس کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول