اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گیلان‌غرب خبر داد

بهره‌برداری از 29 طرح عمرانی، فرهنگی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار گیلان‌غرب از بهره‌برداری از 29 طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی، کشاورزی و آموزشی در ایام دهه مبارک فجر در سطح این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 29 طرح عمرانی، فرهنگی در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه اردشیر رستمی اظهار کرد: 29 طرح خدماتی، کشاورزی، فرهنگی، بهداشتی درمانی و مراکز آموزشی در ایام دهه فجر امسال در شهرستان گیلان‌غرب به بهره‌برداری می‌رسد.
بر اساس گزارش فرمانداری گیلان‌غرب، وی گفت: این طرح‌ها شامل اجرای طرح هادی روستایی، آسفالت راه‌های روستایی در هفت روستا، برق‌رسانی به دو روستا، احداث خانه بهداشت و خانه‌های عالم روستایی، احداث مسجد، طرح‌های کشاورزی، احداث واحدهای مسکونی مددجویان، ایجاد مجتمع‌های آموزشی و کارگاه‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای است که برای احداث، راه‌اندازی و تجهیز آنها در مجموع 28 میلیارد و 810 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
رستمی به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، غبار‌روبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری مراسمات عمومی و جشن‌های ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری نشست‌های سیاسی نهضت روشنگری، عیادت از بیماران و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه‌های این شهرستان در ایام دهه مبارک فجر اعلام کرد.
انتهای پیام/ر30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول