اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان:

100هزار فرصت شغلی استان اصفهان در دست اتباع بیگانه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: بیش از 100هزار فرصت شغلی استان در دست اتباع بیگانه است که با خروج افراد فاقد کارت بسیاری از این فرصت‌های اشتغال به جوانان استان باز می‌گردد.

100هزار فرصت شغلی استان اصفهان در دست اتباع بیگانه است
محمد مهدی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به سؤالی مبنی بر آخرین برنامه‌ریزی‌های امنیتی استان در مورد خروج اتباع بیگانه خارجی به اصفهان به ویژه افاغنه اظهار داشت: اصفهان به لحاظ صنعتی و نیز جاذبه‌های موجود، شهر مهاجرپذیری است و به خاطر همین خصوصیت دو نوع تبعه خارجی یکی اتباع دارای کارت و دیگری اتباع غیرمجاز و فاقد کارت در این استان ساکن هستند.
وی با بیان اینکه افراد فاقد کارت در حال حاضر از افراد دارای کارت پیشی گرفته‌اند، افزود: اصفهان به لحاظ موقعیت خاص خود حتی از استان‌های مرزی کشور بعد از تهران بیشترین آمار مهاجرپذیری و نیز حضور اتباع بیگانه را دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان همچنین در پاسخ به سؤالی که چند نفر اتباع بیگانه در اصفهان حضور دارند، تصریح کرد: آمار اتباع بیگانه را به طور قائده نمی‌توان بیان کرد، اما در این زمینه شورای امنیت ملی طرح ساماندهی اتباع خارجی را مطرح و در دستور کار قرار داده است.
وی ادامه داد: بنا بر این طرح ساماندهی اتباع باید کارت گذر نامه و اقامت را برای مدت مشخصی داشته باشند.
اسماعیلی با تاکید به اینکه این گذرنامه برای مدت حضور این افراد تهیه‌ شود، ادامه داد: این طرح از سال گذشته آغاز شده و امید می‌رود با فراگیر شدن آن مشکلات به مرور کاهش پیدا کند.
وی همچنین با بیان اینکه در آستانه انتخابات مباحث امنیتی جدی‌تر گرفته‌ شود، بیان داشت: خروج اتباع بیگانه به ویژه افراد غیرمجاز در رأس برنامه‌ها قرار دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان به فرصت‌های شغلی اشغال‌شده توسط این اتباع خارجی به ویژه افاغنه در اصفهان اشاره کرد و گفت: درصد بسیاری از افاغنه در اصفهان شاغل و برای کسب درآمد در این شهر حضور دارند.
وی افزود: طبق برآورد اولیه تعداد اشتغال اشغال ‌شده توسط این افراد بیش از 100هزار فرصت شغلی در اصفهان در دست اتباع بیگانه قرار دارد که اگر از کشور خارج شوند، استان 100هزار فرصت شغلی برای جوانان دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول