اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد:

امکانات لازم برای پذیرایی یک میلیون مسافر نوروزی در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای اسکان و پذیرایی از یک میلیون مسافر نوروزی در آبپخش فراهم شده است.

امکانات لازم برای پذیرایی یک میلیون مسافر نوروزی در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان آبپخش اظهار داشت: توسعه و پیشرفت شهر در گرو فعالیت همه‌جانبه تمام مسئولان است و هیچ‌گونه کم‌کاری در این مسیر پذیرفتنی نیست.
وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در سال اخیر تعامل هر چه بیشتر با ادارات در راستای انجام کارها به نحو احسن و مطلوب را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند و در تمامی مراحل بر این مهم تاکید داشته‌اند.
رضایی در همین راستا اذعان داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش همواره یاور ادارات بوده و در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان آبپخشی پیگیری‌های زیادی برای رفع مشکلات ادارات داشته است.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ابراز داشت: در 2 سال گذشته بیشترین پروژه‌های عمرانی در این شهر اجرایی شده و پروژه‌ها از نظر کیفیت بسیار بهتر شده‌اند.
رضایی خاطر نشان کرد: از پیمانکاران می‌خواهیم به طور مرتب گزارش پیشرفت پروژه‌ها را به شورا و شهرداری ارائه کنند تا بتوانیم نسبت به رشد طرح‌ها شناخت پیدا کنیم.
وی با اشاره به وضعیت جایگاه سی ان جی آبپخش تصریح کرد: این جایگاه هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است که با احداث رمپ ورودی و خروجی در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.
این مسئول عنوان داشت: تمامی پروژه‌هایی که در سال گذشته اجرایی شده و امسال نیز در دستور کار قرار دارند از پروژه‌های زیرساختی هستند که با توجه به رشد جمعیت شهر و نیاز به توسعه زیرساخت‌ها این پروژه‌ها را در اولویت کاری خود در اجرای پروژه‌ها قرار داده‌ایم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ادامه داد: در سال جاری 15 پروژه مهم زیرساختی با اعتبار بالغ بر 11 میلیارد ریال در سطح شهر اجرا می‌شود و تاکنون پیشرفت نسبی خوبی در این زمینه شاهد بوده‌ایم.
رضایی بیان داشت: برای ایام نوروز نیز برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته و در زمینه اسکان مسافران از امکانات موجود در شهر استفاده می‌کنیم.
وی خاطر نشان کرد: همه ساله آبپخش مورد استقبال پرشور مسافران نوروزی واقع می‌شود و پیش‌بینی می‌شود در نوروز 91 بیش از یک میلیون مسافر نوروزی از آبپخش بازدید کنند.
رئیس شورای اسلامی آبپخش افزود: امکانات و تجهیزات لازم برای اسکان و پذیرایی از یک میلیون مسافر نوروزی در آبپخش فراهم شده است.
انتهای پیام/ر20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول