اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

تمام روستاهای بخش آبپخش از نعمت برق و تلفن برخوردار هستند

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: تمام روستاهای بخش آبپخش از نعمت برق و تلفن برخوردار هستند.

تمام روستاهای بخش آبپخش از نعمت برق و تلفن برخوردار هستند
احمد خرم‌روز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: ارائه خدمات رفاهی و تامین امنیت و آسایش مردم مهم‌ترین وظایف مسئولان است و باید از همه ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت منطقه بهره ببریم.
وی افزود: بر اساس آمار موجود بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم روستایی و مناطق دوردست در دولت نهم و دهم ارائه شده و مردم از مجموع این خدمات رضایت کاملی دارند.
بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: احداث راه روستایی و برق‌رسانی و آبرسانی به روستاهای بخش آبپخش با کیفیت و شتاب خوبی انجام شده و به ویژه در دو سال گذشته شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در این عرصه هستیم.
خرم‌روز با بیان اینکه تمام روستاهای بخش آبپخش از نعمت برق و تلفن برخوردار هستند، اذعان کرد: تمام شهرها و روستاهای بخش آبپخش از برق و تلفن برخوردار هستند و در زمینه تامین آب روستاها نیز بیشترین خدمات طی سال‌های گذشته ارائه شده است.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون تعداد 11 خانه بهداشتی و مرکز بهداشتی در بخش آبپخش به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم می‌پردازند و کیفیت خدمات در سال جاری نسبت به گذشته رشد خوبی داشته است.
بخشدار آبپخش با اشاره به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در بخش آبپخش گفت: احداث مجتمع فرهنگی و هنری و تجهیز و توسعه کتابخانه‌های عمومی و توسعه مراکز بهزیستی و توانبخشی در این منطقه در یکسال اخیر در دستور کار قرار گرفته و شاهد افزایش فضاهای فرهنگی و استقبال مردم از این فضاها هستیم.
خرم‌روز یادآور شد: حمایت از گروه‌های فرهنگی و هنری و تقویت هیئت‌های مذهبی نیز به منظور توسعه فرهنگ و هنر در بخش آبپخش طی یکسال گذشته به خوبی انجام گرفته است.
وی با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه‌های محرم و صفر در این بخش اذعان کرد: طی 60 روز گذشته بیش از 400 برنامه عزاداری در شهرها و روستاهای بخش برگزار شد و بیشتر مردم در مراسم عزاداری مشارکت داشتند.
بخشدار آبپخش اظهار داشت: برای ایام‌الله دهه فجر نیز با همکاری و تعامل همه ادارات و نهادها بیش از 250 ویژه‌برنامه تدارک دیده شده که امیدوار هستیم بتوانیم با کیفیت مطلوب این برنامه‌ها را اجرایی کنیم.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول