اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

اقامتگاه مناسب برای مسافران نوروزی آبپخش ایجاد شد

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: با توجه به استقبال مسافران نوروزی در سال‌های گذشته شهرداری آبپخش ایجاد اقامتگاه مناسب برای اسکان مسافران نوروزی را در دستور کار خود قرار داد که این امر با تلاش مسئولان محقق شده است.

اقامتگاه مناسب برای مسافران نوروزی آبپخش ایجاد شد
سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: همکاری و تعامل نقش کارا و بسزایی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های ادارات دارد و انتظار می‌رود تمام ادارات این امر مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند و در این مسیر گام بردارند.
شهردار آبپخش عنوان داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش همکاری و تعامل نزدیکی با شهرداری دارد و امسال با این تعامل شاهد موفقیت بسیار خوبی در شهر هستیم.
موسوی اضافه کرد: از ابتدای تصدی منصب شهرداری آبپخش با حضور در اکثریت جلسات علنی شورای شهر توجه به راهنمایی‌های اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش در راستای تعامل هرچه بیشتر را سرلوحه کار خود قرار داده و به‌عنوان اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.
وی ادامه داد: در نیمه نخست امسال تعداد 14 پروژه مهم زیرساختی را تکمیل کردیم و امسال بیش از 11 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی شهر هزینه کرده‌ایم.
این مسئول در همین راستا خاطر نشان کرد: کارشناسان عمرانی و واحد فنی شهرداری آبپخش در راستای کیفیت‌بخشی به اجرای پروژه‌های عمرانی در زمان اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها مکررا از آنها بازدید کرده و مشکلات احتمالی را برای رفع به پیمانکاران مجری گوشزد کرده‌اند.
شهردار آبپخش اذعان داشت: پروژه خیابان انقلاب شهر آبپخش به دلیل ناظران ملی و بین‌المللی از اهمیت بالایی برخوردار است و شهروندان آبپخشی نیز حساسیت خاصی بر این مسئله دارند و در نیمسال ابتدایی سال جاری شهرداری با تمام توان در راستای اتمام لاین غربی این پروژه که از پروژه‌های مهم بود حرکت کرد و در موعد مقرر پروژه لاین غربی را به اتمام رساند.
موسوی تصریح کرد: پروژه بهسازی لاین شرقی خیابان انقلاب از پروژه‌های شهرداری آبپخش در سال مالی جاری است که به‌زودی تکمیل و راه‌‌اندازی می‌شود و مشکل رفت‌وآمد شهروندان مرتفع می‌شود.
وی ابراز داشت: هر ساله در روزهای پایانی سال و ایام نوروز شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی در شهر آبپخش هستیم و در این راستا تکمیل پارک گردشگری برای ایام نوروز و استقرار امکانات مورد نیاز این پارک نیز در دستور کار این مجموعه قرار دارد.
شهردار آبپخش یادآور شد: اقامتگاه و امکانات رفاهی و تفریحی برای تمام مسافران و مهمانان تدارک دیده شده که امیدوار هستیم شاهد رضایت خاطر مهمانان باشیم.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول