اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد زنجان خبر داد

حمایت کمیته امداد شهرستان زنجان از 13 هزار مددجو

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: کمیته امداد شهرستان زنجان از 13 هزار مددجوی حمایت می­کند.

حمایت کمیته امداد شهرستان زنجان از 13 هزار مددجو
جمشید پرویزی امروز در گفت­و­گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از آغاز تاسیس این نهاد اقدامات بسیار خوبی را در راستای توانمند سازی مددجویان زیر پوشش این نهاد انجام داده است.
وی با اشاره به فعالیت 33 ساله این نهاد حمایتی یادآور شد: در حال حاضر کمیته امداد فعال­تر از قبل به حمایت از نیازمندان پرداخته و مددجویان بسیاری که در سال‌های قبل زیر پوشش این نهاد بوده­اند، در حال حاضر توانمند شده­اند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان تصریح کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان با فعالیت کمیته امداد شاخه یک و دو و شاخه نیک‌پی در حال امداد رسانی به مددجویان زیر پوشش این نهاد است.
وی اذعان داشت: سالمندان طرح شهید رجایی، زنان مطلقه، زنان سرپرست خانوار، خانواده­های زندانیان و خانواده­هایی که در زمینه تامین معیشت دچار مشکل هستند، مددجویان زیر پوشش این کمیته امداد را تشکیل می­دهند.
پرویزی با اشاره به اینکه در حال حاضر 7 هزار و 895 خانوار زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند، ادامه داد: این خانوارها شامل 13 هزار و 642 مددجو است.
وی سالمندان زیر پوشش کمیته امداد زنجان در طرح شهید رجایی را یک هزار و 876 خانوار اعلام کرد و افزود: این خانوارها 2 هزار و 585 مددجو را شامل می­شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان یادآور شد: سالمندان زیر پوشش در طرح شهید رجایی شامل سرپرست خانوارهای بالای 60 سال ساکن در روستاها هستند.
وی همچنین مددجویان زیر پوشش این نهاد در قالب زنان سرپرست خانوار و مددجویان عادی را نیز 5 هزار و 310 خانوار عنوان کرد و ادامه داد: این خانوارها شامل 11 هزار و 57 مددجو است.
پرویزی اذعان داشت: در حال حاضر 30 درصد از مددجویان زیر پوشش در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در مرکز استان هستند.
وی پرداخت مستمری و انجام طرح­های حمایتی را از اقدامات این نهاد حمایتی عنوان کرد و افزود: اجرای طرح­های اشتغالزایی و خودکفایی، تامین جهیزیه برای نوعروسان، تهیه هدیه ازدواج برای تازه دامادها، اجرای طرح های فرهنگی و آموزشی و خدمات عمرانی که شامل تهیه مسکن برای مددجویان است، از جمله طرح­هایی است که سالانه به صورت مستمر توسط  مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا می­شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان اظهار داشت: در 9 ماهه سال جاری 35 میلیارد و 899 میلیون و 788 هزار ریال مستمری به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد زنجان پرداخت شده است.
وی اذعان داشت: در حال حاضر یک هزار و 250 دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان هستند.
پرویزی همچنین یادآور شد: کمیته امداد زنجان از 510 دانشجوی نیازمند را در سر فصل­های ارائه شده مورد حمایت قرار داده است.
وی خاطر نشان کرد: حمایت از دانشجویان و دانش‌آموزان در قالب تهیه لوازم مورد نیاز برای تحصیل و پرداخت شهریه دانشجویان صورت می­گیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول