اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجرای 112 طرح اشتغالی از مجموع طرح‌های تعهدی کمیته امداد دنا

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان دنا گفت: این نهاد از مجموع طرح‌های تعهدی خود 112 طرح اشتغالی را اجرا کرده است.

اجرای 112 طرح اشتغالی از مجموع طرح‌های تعهدی کمیته امداد دنا
مجتبی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: سهمیه سال جدید طرح‌های اشتغال، خودکفایی، کار انگیزی و مشاغل خانگی این شهرستان 696 مورد بوده که تاکنون 112 مورد از آنها به طور کامل اجرا شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان دنا افزود: 67 پرونده دیگر برای دریافت وام اشتغال به بانک‌های عامل ارسال شده که در نوبت پرداخت تسهیلات هستند.
وی  با بیان اینکه اکنون 112 مورد از طرح‌های اشتغالی در این شهرستان اجرا شده است، بیان داشت: 123 پرونده دیگر نیز در امداد آماده ارسال به بانک‌های عامل هستند که به زودی ارسال خواهند شد.
امینی با بیان این که تعهدات اشتغال‌زایی خود را به نحو احسن اجرا خواهیم کرد، ادامه داد: همه تلاش کمیته امداد در شهرستان دنا نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در میان خانواده‌هاست.
مدیر کمیته امداد شهرستان دنا نجات مردم از وابستگی به دیگران و تکیه بر بازو و توان خود را از اهداف این نهاد خواند و تاکید کرد: عزت و آبروی افراد با استقلال مالی و زندگی مستقل تحقق می‌یابد و کمیته امداد در این مسیر گام برمی‌دارد.
وی اضافه کرد: تفکر کار و درآمدزایی در میان مددجویان و مردم این شهرستان اکنون در وضعیت بهتری قرار دارد که در این زمینه استقبال نسبتا خوبی از طرح‌های توان‌افزایی و اشتغالی این نهاد شده است.
امینی خاطرنشان کرد: کمیته امداد همواره حامی و ناظر نیازمندان و مددجویان خواهد بود و در این زمینه طرح‌های اشتغالی اجرا شده مورد نظارت و حمایت این نهاد هستند.
مدیر کمیته امداد شهرستان دنا گفت: این نهاد از مجموع طرح‌های تعهدی خود 112 طرح اشتغالی را اجرا کرده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول